Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار حسن عبدالله‌زاده در بازدید از پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق حاشیه شهر شیراز با بیان اینکه بسیجیان همواره در خدمت‌رسانی به مردم پیشقدم بوده‌اند، اظهار داشت: امروز جوانان مؤمن و انقلابی در قالب گروه‌های جهادی بسیج در سراسر استان فارس در حال فعالیت در حوزه‌های محرومیت‌زدایی و یاری‌رسانی به اقشار نیازمند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه جهادگران بسیجی در عرصه محرومیت‌زدایی پیشرو هستند، گفت: اردوهای جهادی بسیج عرصه‌ای برای معنویت‌افزایی، تجربه‌اندوزی و تربیت نسل جوان برای قبول مسئولیت‌های مهم در آینده کشور است.

سرهنگ عبدالله‌زاده با اشاره به حضور پُرشور نوجوانان و جوانان در گروه‌های جهادی بسیج، گفت: این حضور پُرشور و فعالانه گُواه سرزندگی روحیه بسیجی و تفکر کار جهادی است که برای اقشار محروم نیز اُمیدآفرین خواهد بود.

جانشین فرماندهی سپاه فجر خاطرنشان کرد: سپاه فجر استان فارس با تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود از پروژه‌های محرومیت‌زدایی جهادگران بسیجی حمایت می‌کند.

وی افزود: جهادگران همواره به دنبال خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و کم برخوردار هستند و در این رزمایش جهادگران فاطمی به خوبی توانایی و میزان خدمات‌رسانی این جهادگران را مشاهده کردیم بیش از یک هزار و ۱۰۰ گروه جهادی در این مدت اخیر خدمات مختلفی را در سطح استان فارس و در زمینه‌های فنی و عمرانی، کارآفرینی و اشتغال‌زایی، بهداشت و سلامت، فرهنگی و اجتماعی، آموزشی و تحصیلی و غیره ارائه کردند.

سرهنگ عبدالله‌زاده در پایان گفت: در طول این رزمایش جهادگران فاطمی فقط در محله‌ها و روستاهای حاشیه‌ای شهر شیراز ساخت ۱۹ مسکن مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) آغاز شده و بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی توزیع شد.

کد خبر 5491177

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه فجر فارس گروههای جهادی بسیج سازندگی بوشهر کرمانشاه هدفمندی یارانه ها ویروس کرونا احتکار کالاهای اساسی تنظیم بازار آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی نظارت و بازرسی نانوایی ایلام محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان گفته در تقویت برنامه تقویت مدارس دولتی به سه گزینه مهم سازماندهی نیروی انسانی  توزیع مناسب تجهیزات  و فضای آموزشی توجه ویژه‌ای دارند
وی درباره افزایش کیفیت آموزشی هم گفت این موضوع فرایندی است که به تدریج اتفاق می‌افتد
توزیع متوازن رشته‌ای دیگر دغدغه متولیان اموزش و پرورش استان است چرا که سهم فنی و حرفه‌ای و کارو دانش در گروه‌های آموزشی با ۳۶ درصد همچنان پایین است و برای رسیدن به سهم ۵۰ درصدی به تلاشی دوچندان آنهم با کمک اولیا نیاز است
دفتر خیرین مدرسه یار هم در اداره کل اموزش و پرورش استان هم پذیرای مشارکت نیکوکاران برای کمک به کودکان نیازمند در راه تحصیل است.

دیگر خبرها

  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • آبرسانی به ۷۶۶ روستای خوزستان در جهاد آبرسانی
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی