Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@22:12:45 GMT

حمله سگ‌های خیابانی به کودک ۳ ساله در شهرک بعثت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۱۹۳۶

حمله سگ‌های خیابانی به کودک ۳ ساله در شهرک بعثت

علیرضا صفرخانلو، سرپرست شهرداری مشکین دشت، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص حمله سگ‌ها به یک خانم جوان و کودک ۳ ساله اش در شهرک بعثت که در پنجشنبه گذشته اتفاق افتاد، اظهار کرد:  شهرک‌های بعثت و مهندسی زراعی از شهر مشکین دشت منفصل است و اطراف آن را  باغات و مزارع و مراکز آموزشی احاطه کرده که این امر وجود سگ‌های بلاصاحب را تشدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: از سویی تعدادی از شهروندان این منطقه در ساعات مختلف به غذادهی حیوانات اقدام می‌کنند و این افراد بارها جمع آوری سگ‌های بلاصاحب توسط عوامل شهرداری را با مشکل مواجه کرده و حتی کار به  درگیری هم رسیده است.

این مدیر شهری بیان کرد: علیرغم مشکلات موجود در سال گذشته ۷۳۰ قلاده سگ  توسط عوامل شهرداری جمع آوری و به مرکز نگهداری سگ‌ها در حلقه دره منتقل شده است. در حال حاضر نیز اکیپ‌های جمع آوری سگ‌ها را تشدید کردیم و با هماهنگی مراکز دولتی، مزارع مربوط به این مراکز در منطقه را نیز پاکسازی می‌کنیم.  

وی افزود: متاسفانه حادثه در روز پنجشبه گذشته در خیابان قلم که  ورودی شهر است و بخشی از آن را مزارع جهاد کشاورزی در برگرفته، اتفاق افتاده است. اما هنوز موفق به دیدار و دلجویز از این خانواده نشده ایم؛ دوبار تماس گرفتیم و همسر این خانم  سرکار بودند و هنوز  موفق به کسب اجازه و  دیدار از این خانواده  نشده ایم.

طبق آنچه  در رسانه‌ها منتشر شده است؛ پنجشنبه گذشته یک خانم جوان با دختر ۳ ساله اش ماهور در حال تردد از خیابانی در شهرک بعثت  بوده که مورد حمله سگ‌ها قرار می‌گیرند. دختر ۳ ساله توسط سگ از دست مادرش قاپیده شده و تازمانی که راننده یک ماشین با قفل فرمان به داد این مادر و کودک برسد، چند سگ بر بدن کودک جراحاتی وارد می‌کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: سگ سگ بلاصاحب سگ خیابانی شهرک بعثت سگ وحشی حیوانات مهربانی ۳ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با بیان اینکه گم‌شدن یک کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد گفت: نیروهای امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

قاسم غریب آبادی با اعلام این خبر گفت: پس از دریافت گزارش بلافاصله تیم های هلال احمر به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها را آغاز کردند.

وی‌ با اشاره به اینکه خانواده کودک حین کار در مزارع روستا متوجه مفقود شدن کودکشان شدند، افزود: در حال حاضر ۴ تیم از هلال‌احمر شامل ۲۰ نیرو با بکارگیری ۴ دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و سواری در حال جست‌وجو برای پیدا کردن کودک هستند و عملیات کماکان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد