Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان با تاکید برآنکه نسبت به ساخت یادمان شهدای گمنام نباید کوتاهی شود، گفت: تدفین شهدای گمنام در دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها در اولویت باشند زیرا بر جوانان اثرگذار است.

محمدمهدی فداکار صبح امروز ۲۶ اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان کرمان گفت: استانداردهای علمی دانشنامه (دایره المعارفِ دفاع مقدس کرمان) کاملا رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کتاب‌های کودکان و همسران شهدا را از مهمترین کتب برشمرد و اظهار کرد: شهدا را با زبان کودکانه معرفی کنید و همچنین به توصیف شهدا از منظر همسران آنان بپردازید.

استاندار کرمان تاکید کرد: دستگاه‌های که در هفته دفاع مقدس پای کار نبودند از آنها توضیح بخواهید.

کرمان میزبان ۳۰۱ شهید کرمان است

به گزارش ایسنا، محمود مهدوی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان نیز در این جلسه با تبیین وظایف این شورا به استاندار کرمان گفت: ۲۵ نفر در این شورا عضو هستند و ۱۲ کمیته دارد.

او از نقش استان کرمان در دفاع مقدس سخن گفت و افزود: دایره المعارف ِ دفاع مقدس کشور بر اساس خواسته بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است که هر استان باید دائره المعارف دفاع مقدس خاص خود را گرداوری و به تهران ارسال کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان افزود: در بحث دایره المعارف استان موظف بودیم شورای علمی تشکیل و دبیر و اعضای عضو تا این دایره المعارف را مشخص کنیم و کارهای مختلف در این کمیته در حال انجام است و ۸۸۰ مدخل در این دائره المعارف معرفی شده است.

او با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از ۲۹ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.
به گفته مهدوی در سطح استان کرمان ۱۲۱ گلزار شهید گمنام داریم که ۳۰۱ شهید در آنها آرمیده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استاندار کرمان دایره المعارف دفاع مقدس استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان

ایسنا/سمنان معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر به سمنان به مقام والای شهدای گمنام ادای احترام کرد.

 سید محمدحسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور بدر سفر به سمنان به مقام شامخ شهید گمنام تدفین شده در استانداری سمنان ادای احترام کرد.

 در این برنامه نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان سمنان، شهردار سمنان، مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان و نورانی سرپرست اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، موسوی، شهردار سمنان و ...نیز حضور داشتند.

حضور در نمازجمعه سمنان و میز خدمت، بازدید از چند واحد صنعتی از جمله فروسیلیس سمنان، دیدار با مسوولان استان و....از جمله برنامه‌های معاون رئیس جمهور در سفر امروز به سمنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان