Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@00:06:37 GMT

۱۳۰ مدیر ناکارآمد شناسایی و از کار برکنار شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۲۳۱۱

۱۳۰ مدیر ناکارآمد شناسایی و از کار برکنار شدند

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: ۱۹۰ مکاتبه برای پیگیری این ارزیابی‌ها انجام شده است و در نتیجه آن ۱۳۰ مدیر ناکارآمد شناسایی و اعلام شدند و از کار خود بر کنار شدند و این نشان دهنده عزم راسخ مرکز ارتباطات است.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت الاسلام احمد صالحی روز دوشنبه در نشست خبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه به ویژه مرحوم طالب زاده و شهید شیرین ابوعاقله، افزود: رییس جمهوری بر اطلاع رسانی دقیق تاکید دارد و جهاد تبیین را هم که رهبری آن را باز کرده است، در باب جنگ رسانه اطلاع رسانی به موقع شده است و در حال حاضر با پاسخگویی می تواند فضای بانشاط در جامعه را ایجاد و فضای اعتماد از بین رفته را اعتمادسازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: مجموعه‌ای که بنده مسئولیت دارم اسم مبارک مردم بر تارک آن نقش بسته است. و منظور ما از مردم از هر رنگ و نژاد و طیف است و هر کس که دغدغه کشور را دارد و برای اعتلای آن خدمت می کند برای ما ارزشمند است و این‌ها پایه‌گذاران انقلاب هستند.

۱۳۰ مدیر ناکارآمد شناسایی و از کار برکنار شدند

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با بیان اینکه در این مدت ۱۰ ماهه، ۴۰۱ مدیر از مدیران دستگاه‌ها ارزیابی شده اند، گفت: ۱۹۰ مکاتبه برای پیگیری این ارزیابی‌ها انجام شده است و در نتیجه آن ۱۳۰ مدیر ناکارآمد شناسایی و از کار خود بر کنار شدند که این نشان دهنده عزم راسخ مرکز ارتباطات است.

صالحی با بیان اینکه نماینده تام الاختیار ۳۰ تا ۳۴ وزارتخانه و نهاد برای رفع مشکلات و با نگاه حمایتی از مردم در اداره کل مربوطه در استان ها مستقر می‌شوند، اظهار داشت: ۳۸ هزار مراجعات مردمی و دیدار چهره به چهره انجام و همه این دیدارها در سامانه سامد ثبت می‌شود.

وی افزود: روزانه ۴ تا ۵ هزار مراجعه مردمی در مرکز داریم و این خدمت‌ها با نگاه حل مساله است. ۹۴۴هزار و ۴۲۵  درخواست مردمی در سامانه سامد ثبت شده است. که ۸۲ درصد نتیجه ارجاعات ما به نهادها بوده است.

حجم درخواست‌ها در ابتدای کار دولت ۱۹ برابر دولت‌های قبل بود

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: ۷۷ هزار و ۷۵۶ درخواست چهره به چهره مردم هم در دیدارهای استانی انجام شده است.

صالحی با بیان اینکه حجم درخواست‌ها و مطالبات مردم در ابتدای تشکیل دولت ١٩ برابر دولت های قبل بود، خاطرنشان کرد: این نگاه همراه با اعتماد و امید مردم به دولت را نشان می‌دهد. 

وی تاکید کرد: مدیران در خط مقدم مراجعات مردمی هستند و همه آنها موظفند در سفرهای استانی حضور داشته و پاسخگوی مردم باشند.

واهمه‌ای از عذرخواهی نداریم

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با تاکید بر اهمیت مردم در دولت مردمی گفت: واهمه‌ای از عذرخواهی از مردم نداریم و خود را بدهکار مردم و آنان را مطالبه گر می‌دانیم.

صالحی درباره امکان ثبت‌نام مجدد جاماندگان از دریافت یارانه، اظهار داشت: در بحث جاماندگان از یارانه، راه‌اندازی سامانه آن، بسیار نزدیک است و هم و غم همه مسئولان رفع این دغدغه مردم است. زمان دقیق راه اندازی این سامانه را دوستان مسئول اعلام می‌کنند.

پاسخگویی به ۳۳۰ تا ۶۰ هزار موضوع مربوط به وزارت کار

وی با بیان اینکه ۳۰ تا ۶۰ هزار موضوع مربوط به وزارت کار را در حال پاسخگویی هستیم، عنوان کرد: ۱۲۰ نفر در سامانه به صورت شبانه روزی در حال پاسخگویی هستند. در مورد مردمی سازی یارانه‌ها تلاش داریم تا جهاد تبیین انجام شود و با اطلاع‌رسانی دقیق به مردم اطمینان خاطر دست پیدا کند.

خبر در حال تکمیل ...

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس جمهور اطلاع رسانی عزم راسخ مدیر ناکارآمد مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول

  به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول که به عنوان رهبر بازار ارتباطات سیار ایران در نمایشگاه بین المللی Mobilefest 2024 حضور پیدا کرده است، میزبان عمر فاتح سایان، معاون وزیر حمل و نقل و زیرساخت ترکیه و هیات همراه، در غرفه خود واقع در مرکز کنگره استانبول بود.   نمایشگاه Mobilefest که امروز شنبه 8 اردیبهشت پس از سه روز به کار خود پایان می دهد، در این دوره میزبان رهبران صنعت ICT، مبتکران و متخصصان این عرصه است.   همراه اول با حضور در این رویداد بزرگ ICT منطقه اوراسیا، سعی کرده تا نشان دهد چگونه فناوری های پیشرفته حوزه ارتباطات سیار و پلتفرم های دیجیتال، ارائه دهندگان خدمات و شرکت ها را برای ارائه تجربیات استثنایی به مشتریان و باز کردن جریان های درآمدی جدید توانمند می سازد.   گفتنی است همراه اول با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت های حوزه های «کسب و کار سازمانی»، «مرکز تحقیق و توسعه همراه» و «بازوی سرمایه گذاری جسورانه» خود و با شعار «هدف گیری بی نهایت»، در این رویداد و در قالب بخش نمایشگاهی حضور پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟