Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت چین در انگلیس کشورهای گروه ۷ را ترغیب کرد به امور مربوط به خود بپردازند و با حل و فصل مسائل حقوق بشری خود کاری مفید و موثر در جهت بازسازی صلح در اروپا انجام دهند.

به گزارش روز دوشنبه ایران اکونومیست از پایگاه خبری «سی جی تی ان» چین، در جلسه اخیر وزرای امورخارجه کشورهای گروه ۷ بیانیه ای مشترک منتشر شد که به ابراز نگرانی اعضای این گروه پیرامون مسائل مربوط به چین از جمله تایوان، شین جیانگ و امور دریایی این کشور پرداخته بود و همچنین از این کشور خواسته شده بود تا در بحران اوکراین از روسیه حمایت نکند، سفارت چین در انگلیس امروز در بیانیه ای این گروه را ترغیب کرد تا به حل و فصل مسائل مربوز به خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی سفارت چین در انگلیس در پاسخ به بیانیه گروه ۷ گفت: «چین مراتب شدید ناخشنودی و مخالفت خود را با تمامی کلمات و اقدامات بیانیه مشترک گروه ۷ اعلام می کند. مسائل مربوط به تایوان، شین جیانگ، تبت و هنگ کنگ کاملا به امور داخلی چین مربوط است و جای هیچگونه مداخله ای درباره آنها وجود ندارد. »

این دیپلمات چینی در ادامه افزود: پکن قاطعانه متعهد به حفاظت از تمامیت ارضی خود و حقوق و منافع دریایی اش می باشد و آمادگی کامل دارد تا با کشورهای مربوط مشکلات و تفاوت ها را از طریق مذاکره و مشاوره رسیدگی کند. 

سخنگوی سفارت چین در انگلیس در پاسخ به بحران اوکراین نیز تاکید کرد: موضع چین درباره بحران اوکراین کاملا شفاف و پایدار است. چین هیچگونه تهدید و زورگویی خارجی و یا فشار را نخواهد پذیرفت و قاطعانه با هرگونه اتهام بی پایه و اساسی مخالفت خود را اعلام می کند و به عنوان کشوری صلح جو که مدافع همکاری است همواره در تلاش برای ایجاد صلح جهانی و طرفدار برقرای و حفظ نظم جهانی بوده است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: اوکراین ، انگلیس ، روسیه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اوکراین انگلیس روسیه سفارت چین در انگلیس گروه ۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۲۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

این سازمان انگلیسی بیان کرد: گزارشی را در خصوص وقوع حادثه در فاصله ۱۷۷ مایل دریایی از جنوب شرق منطقه نشطون یمن دریافت کردیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این گزارش اشاره می‌کند که یک قایق کوچک که ۴ نفر سوار آن بوده‌اند به یک کشتی نزدیک شده است.

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس تاکید کرد: این کشتی در امنیت قرار گرفته و به مسیر خود ادامه داده است. مقامات ذیربط در این مورد تحقیقاتی را صورت خواهند داد.

کد خبر 6091459

دیگر خبرها

  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • آمریکا نسخه‌های حقوق‌بشری را در کشور خودش هم اجرا نمی‌کند
  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • به جای بازداشت فلسطینی‌ها به آنها شلیک کنید!
  • درخواست وزیر صهیونیست برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم