Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@20:34:08 GMT

ترامپ ایلان ماسک را احمق خواند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۲۳۸۲

دونالد ترامپ از تصمیم اخیر ایلان ماسک مبنی بر خرید توییتر انتقاد و همچنین دعوت این میلیاردر را جهت بازگشت به توییتر رد کرد و گفت که احتمالا ماسک به طور "غیرقانونی" این شرکت را خریده است. ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،‌ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در بیانیه‌ای عنوان داشت: «فقط یک آدم احمق می‌تواند توییتر را به این مبلغ خریداری کند و ایلان ماسک، مدیرعامل میلیاردر شرکت تسلا آدم احمقی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به علاوه، چگونه می‌تواند چنین معامله‌ای انجام شود وقتی که احتمالا او به طور غیرقانونی سهامش را خریداری کرده است؟»

ایلان ماسک در حال حاضر با شکایتی مواجه شده است؛ شکایتی که وی را به دلیل خرید سهام بیشتر با قیمت‌های پایین‌تر در این شبکه اجتماعی متهم می‌کند. همچنین، ادعا شده است که این میلیاردر سهام خود را تا قبل از اینکه آن را دو برابر کند و به بیش از ۹ درصد برساند، اعلام نکرده است.

همین امر باعث شده تا موضوع خرید توییتر از سوی ماسک فعلا متوقف شود.

دونالد ترامپ مدعی شد که این قرارداد برای تمامی سهامداران "بسیار ناعادلانه" خواهد بود.

هفته گذشته ایلان ماسک گفت که اگر نقشه‌اش برای خرید توییتر طبق برنامه پیش برود، ممنوعیت دائمی حضور دونالد ترامپ در شبکه توییتر را لغو خواهد کرد.

ترامپ در واکنش به اظهارات ماسک گفت: «من به توییتر باز نخواهم گشت. من در شبکه اجتماعی خودم (تروث سوشال) می‌مانم. معتقدم ایلان ماسک مرد موفقی است و می‌تواند در این مسیر پیشرفت کند اما من قصد بازگشت به توییتر را ندارم.»

ایلان ماسک که می‌گوید طرفدار آزادی بیان است اخیرا پیشنهاد کرد که حاضر است برای خرید شبکه اجتماعی توییتر ۴۴ میلیارد دلار پرداخت کند.

منبع: عصر ایران برچسب ها: ترامپ ، ایلان ماسک ، احمق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ترامپ ایلان ماسک احمق دونالد ترامپ ایلان ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...

به گزارش همشهری آنلاین،‌ «هوپ هیکس» دستیار ارشد سابق دونالد ترامپ، شهادت داد که در روزهای پایانی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ به او گفته بود که رابطه جنسی او با ستاره فیلم‌های پورن «استورمی دنیلز» را انکار کند.

شهادت هیکس به هیئت منصفه در رابطه با دادگاه جاری ترامپ به ویژه در مورد روابط خارج از عرف او نقش مهمی ایفا می‌کند؛ چه اینکه او اکنون در رقابتی سخت با بایدن برای رسیدن دوباره به کاخ سفید به سر می‌برد.

دنیلز تهدید کرده بود داستان رابطه جنسی خود در سال ۲۰۰۶ را در معرض دید عموم قرار می دهد؛ این درحالی است که ترامپ اصولاً موضوع رابطه با این بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن را رد می‌کند.

کد خبر 849141 برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • پیشنهاد عجیب ماسک برای برخورد با دانشجویان معترض
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین