Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:53:29 GMT

۳۵۰ روستای بالای ۲۰ خانوار مازندران نیازمند گازرسانی است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۲۴۸۵

۳۵۰ روستای بالای ۲۰ خانوار مازندران نیازمند گازرسانی است

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم مایلی رستمی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه خط قرمز این شرکت مردم هستند، افزود: بیش از ۳۵۰ روستای بالای خانوار فاقد گاز وجود دارد و تلاش می‌کنیم این روستاها زودتر گازرسانی شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۱ در دست گازرسانی است و شبکه‌های داخلی مابقی روستاها انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار اینکه آمادگی اجرای خط تغذیه، ایستگاه‌ها و خرید زمین را داریم، گفت: امیدواریم سال آینده جشن گازرسانی به روستاهای استان انجام شود.

مایلی رستمی از قطع گاز برخی ادارات پرمصرف در استان خبر داد و گفت: محدودیت گاز در استان برای دو تا سه صنعت اعمال شده است و برای صنایع بزرگ محدودیت‌هایی قائل شدیم.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران ادامه داد: موتورخانه برخی ادارات ساعت غیراداری روشن بود که میزان مصرف آنها به انداز مصرف گاز یک روستا است بنابراین نسبت به قطع گاز آنها اقدام شده است.

وی با اشاره به وجود برخی موانع فراروی اجرای گازرسانی روستایی اظهار داشت: در صورت رفع موانع سال آینده جشن گازرسانی روستایی در استان برگزار می‌شود.

مایلی رستمی اظهار داشت: مصرف گاز استان در ایام پیک ساری از ۳۳ میلیون مترمکعب به ۳۹ میلیون مترمکعب می‌رسد و مصرف بالای گاز سبب بروز مسائلی می‌شود و برای پایداری و استمرار گاز هزینه‌های زیادی صرف می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با تاکید براینکه باید به سمت بهینه سازی مصرف سوخت پیش رویم، گفت: متأسفانه مصرف گاز در برخی مناطق بهینه نیست و پرت حرارتی در روستاها بیش از آپارتمان‌ها و اماکن مسکونی است از این رو نسبت به بهینه سازی مدارس و ادارات مناطق روستایی گام برداشته شده است.

کد خبر 5491245

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت گاز مازندران گاز رسانی ساری بوشهر هدفمندی یارانه ها کرمانشاه ویروس کرونا احتکار کالاهای اساسی تنظیم بازار آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد خراسان رضوی نظارت و بازرسی نانوایی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم

برنج پس از گندم یکی از پر تقاضاترین عنصر خانواده غلات است که در سفره‌های ما ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد. شهر‌های شمالی کشور  به دلیل رطوبت، بارندگی های فراوان و زمین‌های مساعدی برای کشت برنج دارند.

در این روز‌های بهاری کشاورزان روستای کیامحله از توابع شهرستان جویبار استان مازندران نیز اقدام به کاشت برنج به روش مکانیزه کردند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: فرهاد ولی‌زاده - مازندران

بیشتر بخوانید:

آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • هشدار مرکز پژوهش‌های مجلس درباره سبد غذایی خانوار
  • کالری مصرفی 50 درصد ایرانیان زیر استاندارد
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • هشدار مرکز پژوهش های مجلس درباره سبد غذایی خانوار : کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند