Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@13:54:54 GMT

ویژگی‌های استرچ پالت بند با کیفیت چیست؟(راهنمای جامع خرید)

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۳۴۴۶

ویژگی‌های استرچ پالت بند با کیفیت چیست؟(راهنمای جامع خرید)

 

 

یکی از بخش‌های مهم صنایع مختلف، بسته بندی محصولات است. روش‌های مختلفی برای بسته بندی وجود دارد که با ابزارهای متنوعی انجام می‌شود. استرچ نوعی روش است که به بسته بندی راحت و سریع محصولات کمک می‌کند. استرچ پالت بند باکیفیت، شفافیت بیشتری دارد و قدرت کشسانی آن بالا است. کیفیت استرچ پالت بند به عوامل گوناگونی وابسته است و توسط کارشناسان بررسی می‌شود تا استانداردهای لازم رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این مقاله قصد داریم شما را با این نایلون و جنبه‌های گوناگون آن آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

نایلون استرچ چیست؟

نایلون استرچ یکی از ابزارهای مهم در بسته بندی محصولات صنایع مختلف است. این نایلون از پلی اتیلن ساخته شده است و استحکام بالایی دارد. نایلون استرچ به دو صورت استرچ غذایی و استرچ پالت بند وارد بازار می‌شود که نباید این دو را با هم اشتباه گرفت. نوع اول در ابعاد کوچک‌تر برای داخل خانه و نگهداری و پوشش روی غذا استفاده می‌شود که معمولا ضخامت کمتری دارد. اما استرچ پالت در رول‌های بزرگ با ضخامت بیشتر برای بسته بندی کامل محصولات استفاده می‌شود. نایلون استرچ پالت بند به قرارگیری محصولات روی پالت کمک می‌کند تا در هنگام حمل و نقل دچار آسیب نشوند.

استرچ پالت بند مرغوب و نامرغوب چه ویژگی‌هایی دارند؟

استرچ پالت بند به حمل و نقل آسان محصولات و حفظ سلامت آن‌ها کمک می‌کند. بنابراین باید از ضخامت و مقاومت خوبی برخوردار باشد. هرچه نایلون استرچ شفاف‌تر باشد، کیفیت آن بالاتر است. برای بسته بندی با استرچ پالت بند باید به خاصیت کشسانی آن توجه کنید. این نایلون برای بسته بندی گستره وسیعی از محصولات کاربرد دارد. بنابراین نمونه مرغوب آن طوری طراحی می‌شود که قابلیت کشسانی بالا تا حدود 600 درصد داشته باشد. از دیگر موارد مهم نشان دهنده مرغوبیت استرچ پالت بند، میزان چسبندگی آن است. این نایلون باید از چسبندگی کافی برخوردار باشد تا بتواند به خوبی محصولات و پالت را در کنار یکدیگر نگه دارد، بدون اینکه محصول تکان بخورد یا از بسته بندی خارج شود. برای شناسایی پالت بند باکیفیت به یکدست بودن نایلون و استحکام رول آن هم توجه کنید. وجود این ویژگی‌ها فرآیند استرچ محصول را آسان‌تر می‌کند.

بررسی کیفیت استرچ پالت بند

کیفیت استرچ پالت بند یکی از مواردی است که به صرفه اقتصادی کمک زیادی می‌کند. تهیه نایلون استرچ پالت بند درجه یک به شما در بسته بندی درست محصولات کمک می‌کند و از هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌کند. زمانی که شما از استرچ بی‌کیفیت استفاده کنید، چسبندگی نایلون کم خواهد بود. در نتیجه محصول به خوبی به پالت نمی‌چسبد و احتمال خارج شدن از نایلون وجود دارد. افتادن محصول به بیرون از نایلون می‌تواند باعث ایجاد خسارات زیادی به شرکت شود. همانطور که اشاره شد، یک استرچ پالت بند کشسانی بالایی دارد. در صورتی که شما از نمونه نامرغوب استفاده کنید، عدم کشسانی کافی نایلون می‌تواند باعث آسیب به محصول و شکستن آن شود. کشسانی کم نایلون استرچ، فشار زیادی به محصول وارد می‌کند.

کاربرد استرچ پالت بند در صنایع مختلف، باعث راحتی کار و کاهش هزینه‌های بسته‌بندی شده است. به همین علت اکثر تولیدی‌ها و فروشنده‌ها از خرید این محصول استقبال می‌کنند؛ زیرا قیمت استرچ پالت بند به نسبت کیفیت و ویژگی‌هایش کاملا مقرون به صرفه است. با اضافه‌کردن افزودنی‌هایی بنا به درخواست مشتری و متناسب با نوع کاربری محصول، کیفیت و مقاومت این نوع استرچ چندین برابر می‌شود. خاصیت محافظت از کالا، روش استفاده آسان و قابلیت حمل و نقل آسان‌تر از دلایل محبوبیت و فراگیری استفاده از نایلون استرچ پالت در صنایع مختلف است.

تست مقاومت استرچ پالت بند به چه صورت انجام می‌گیرد؟

استرچ پالت بند یکی از روش‌های محبوب و مقرون به صرفه برای بسته بندی محصولات صنایع است. بنابراین باید تست‌های کافی برای مقاومت و کشسانی انجام شود تا از خسارات مالی به این صنایع جلوگیری شود. برای انجام تست مقاومت و کشش نایلون استرچ، آن‌ها را پس از تولید به آزمایشگاه می‌برند و در آنجا با تست‌های مختلف و آزمایش‌های طولی، میزان مقاومت و کشش نایلون سنجیده می شود. این آزمایش‌ها چند بار و توسط افراد مختلف صورت می‌گیرد تا نتیجه دقیق مشخص شود. سپس با جمع بندی نتیجه آزمایش‌های مختلف، مقاومت استرچ پالت بند مشخص می‌شود.

تست چسبندگی استرچ پالت بند چگونه انجام می‌شود؟

چسبندگی از دیگر خصوصیات مهم نایلون استرچ پالت بند است که که کیفیت آن را تعیین می‌کند. زمانی که چسبندگی نایلون استرچ کم باشد، نمی‌تواند محصول را به خوبی در کنار پالت نگه دارد و ممکن است باعث ایجاد آسیب به محصول شود. برای اینکه چسبندگی نایلون استرچ مشخص شود از تست چسبندگی استفاده می‌کنند. برای انجام این تست، دو نایلون استرچ را به هم میچسبانند. اگر جدا کردن این دو نایلون سخت باشد و صدا ایجاد شود، استرچ پالت بند چسبندگی بالایی دارد و از کیفیت خوبی برخوردار است.

آیا گواهی استاندارد خاصی وجود دارد که به محصول اعتبار ببخشد؟

تمام ویژگی‌ها و تست‌هایی که به آن اشاره کردیم با توجه به استاندارد‌های خاص، تعریف مشخص دارند. کارشناسان این حوزه برای تایید نایلون استرچ تولیدی‌های مختلف، از این استانداردها کمک می‌گیرند و گواهی استاندارد می‌دهند. گواهی‌های مختلفی برای تایید یک نایلون وجود دارد که به بررسی ویژگی‌هایی چون بهداشتی بودن، وجود سلامت غذایی، کیفیت و... می‌پردازند. یکی از استاندارد‌های لازم برای استرچ پالت بند درجه یک، استاندارد ایزو است. وجود این استاندارد‌ها به مشتریان این امکان را می‌دهند که با خیال آسوده نایلون استرچ موردنیاز را خریداری کنند، بدون اینکه نیاز به بررسی ویژگی‌های مختلف آن باشد.

جمع بندی

نایلون استرچ پالت بند از نیازهای ضروری صنایع مختلف برای بسته بندی محصولات است. در صورتی که این نایلون از کیفیت بالا برخوردار باشد، صرفه اقتصادی زیادی دارد. ویژگی‌های مختلفی برای شناسایی کیفیت نایلون استرچ وجود دارد که به آن‌ها اشاره کردیم. تست‌های مختلف و استانداردهایی که برای این نایلون تعریف شده است، به شناسایی بهتر کیفیت نایلون استرچ پالت بند کمک می‌کند و شما می‌توانید به راحتی محصول مورد نیاز را انتخاب کنید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت کیهان پلاستیک (https://keyhan-plastic.com) اقدام به خرید استرچ پالت بند مرغوب کنید.

 

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت خودروهای برقی چینی تأیید و تضمین می شود؟

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ابعادی جدید از برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در سال جاری را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محسن هرمزی مدیریت شهری فعلی به خصوص در حوزه حمل و نقل عمومی را میراث دار یک عقب ماندگی جدی دانست و اظهار کرد: حجم عقب ماندگی ها به قدری بالا بود که  شورا و شهرداری دو سال است که اولویتشان را بر روی توسعه حمل و نقل شهر تهران قرار دادند و نکته قابل توجه این است که نه تنها در حوزه سخت افزای و تجهیزات حمل و نقل؛ بلکه شاهد عقب گرد در چند حوزه اعم از نرم افزاری و حتی در وضع قواعد جدید بوده ایم.

اختصاص بیش از ۵۰ درصد بودجه شهر تهران به حمل و نقل عمومی 

هرمزی افزود: در حوزه نگهداشت علائم ترافیکی، چراغ های راهنمایی، دوربین های ترافیکی، ناوگان اتوبوسرانی و مترو نیز کمبودها و عقب افتادگی هایی داشتیم که به همین دلیل طی دو سال اخیر موضوع حمل و نقل اولویت اول شهر تهران است، بگونه ای که در سال جاری تقریبا بیش از ۵۰ درصد بودجه شهر تهران به این حوزه اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: شورای شهر ششم در اسفندماه سال گذشته با مصوبه ای انعقاد قراردادهای سرمایه گذاری خارجی را به شهرداری ابلاغ کرد و این بزرگترین اعطای مجوز و لایحه ای است که پس از انقلاب تا به امروز در شهرداری تهران رخ داده است که اهمیت حمل و نقل را نشان می دهد.

 نوسازی، بهسازی و وضع قواعد جدید برنامه امسال حوزه حمل و نقل و ترافیک است

هرمزی با بیان اینکه همت دولت، شهرداری  و شورا بر تغییر جدی در حمل و نقل است، گفت: سال جدید با تمرکز بر نوسازی، بهسازی و وضع قواعد جدید شاهد بهار حمل و نقل خواهیم بود.

حدود ۶۵ هزار خودروی برقی به شهر تهران اضافه می شود 

معاون شهردار تهران ادامه داد: همچنین توافق شد از طریق وزارت صمت ۱۱ خودروساز داخلی نسبت به واردات خودروهای برقی اقدام کنند که طی آن حدود ۶۵ هزار خودروی برقی به شهر تهران اضافه شود.  

تأمین حداقل۲۳ هزار خودروی برقی در شش ماه اول سال طبق وعده ۱۱ شرکت خودروساز 

وی در پاسخ به این سوال که تعهدات ۱۱ شرکت خودرو ساز به چه میزان محقق خواهد شد گفت: در شش ماهه اول ۱۴۰۳ و در فاز نخست حداقل۲۳ هزار خودرو تأمین می شود.

در مورد خودروی چینی برقی که شهرداری تهران قرارداد منعقد کرده باید بگویم که با کیفیت ترین خودرو  بعد از تسلا را انتخاب کرده ایم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه همچنین خرید ۱۰ هزار ون به مبلغ ۳۸۰ میلیون یورو نهایی شده و قرارداد منعقد شده است، اظهار کرد: در واگذاری ون های جدید،  واگذاری به تاکسیرانان از طریق تسهیلاتی که ارائه خواهیم کرد در دستور کار قرار دارد؛ اما هنوز مدل ارائه تسهیلات، نحوه واگذاری ون ها و.... نهایی نشده است؛ البته آنچه که مسلم است اینکه فراخوانی برای  رانندگان تاکسی خواهیم داشت تا در صورت تمایل بعد از اسقاط خودروی فرسوده خود نسبت به دریافت تاکسی جدید اقدام کنند.

کیفیت خودروهای چینی که قرار است وارد شود تأیید و تضمین می شود؟

وی در پاسخ به این سوال که معمولا وقتی اسم خودروی چینی به میان می آید در مورد کیفیت کالاها شک می کنیم و آیا کیفیت خودروهای چینی که قرار است وارد شود تأیید و تضمین می شود؟ افزود: در مورد خودروی چینی برقی که شهرداری تهران قرارداد منعقد کرده باید بگویم که با کیفیت ترین خودرو  بعد از تسلا را انتخاب کرده ایم، بگونه ای که از مدل خودرویی که برای تهران خریداری شده است، در چین ۵۰۰ هزار تاکسی از آن در حال بهره برداری است.

خودروساز چینی کیفیت و تأمین قطعات را تضمین کرده ضمانت باتری خودروهای چینی تا پنج سال  

هرمزی در مورد تأمین و تضمین قطعات خودروهای برقی نیز با تأکید بر اینکه خودروساز کیفیت و تأمین قطعات را نیز تضمین کرده است، گفت: باتری این خودروها تا پنج سال ضمانت دارد و خدمات پس از فروش آن نیز تا پنج سال خواهد بود.

اتوبوس های برقی جدید پایتخت به بخش خصوصی واگذار نمی شود 

وی در مورد نوسازی ناوگان اتوبوسرانی نیز گفت: قرار داد خرید ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس داخلی را منعقد کرده ایم و در کنار آن قرارداد خرید ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی با شرکت های دیگر را بسته ایم و قرار است ظرف شش ماه وارد چرخه شوند که البته بنا داریم که این اتوبوس ها را تحت عنوان شرکت های خود شهرداری مدیریت کنیم؛ بگونه ای که تحویل بخش خصوصی نمی شود؛ بلکه سهامدارش سازمان ذخیره بازنشستگی است و قرار نیست سرمایه شهر را به بخش خصوصی واگذار کنیم بلکه در نظر داریم که راننده جذب کنیم تا بر روی اتوبوس ها کار کنند.

توافق خرید ۱۵۰ هزار موتورسیکلت برقی انجام شده؛ در مرحله انتخاب برند هستیم

هرمزی در مورد نوسازی موتورسیکلت ها نیز تصریح کرد: توافق خرید ۱۵۰ هزار موتورسیکلت برقی انجام شده؛ اما در حال حاضر  در مرحله انتخاب برند هستیم و آنچه که مسلم است تهران با این حجم آلایندگی موتورسیکلت ها باید به سمت برقی سازی پیش برود.

قرارداد خرید دوربین های کنترل ترافیک از چینی ها 

وی با تأکید بر اینکه در قرارداد با شرکت های چینی، علاوه بر خرید موتور، اتوبوس، تاکسی و... به خرید دوربین های کنترل ترافیک نیز توجه شده است، گفت: ۴۰۰ میلیون یورو ارزش قرارداد منعقد شده در این حوزه است و البته دقت داشته باشید که بخشی از آن نرم افزاری و یک بخشی از این قرار داد سخت افزاری است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قبل از خرید بهتر است تفاوت تسمه با ورق فولادی را بدانید!
  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • کیفیت آب بندی درب و پنجره در سیل ایتالیا را حتما ببینید!
  • مصحف شریف « قرآن مبارک » چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • چگونه دختری را عاشق خود کنیم؟ راهنمای کاربردی برای آقایان
  • ۱۳۰ هزار تن گندم در سیلوهای استان کرمان ذخیره شد
  • خرید ترازو دیجیتال
  • کاربرد ها و راهنمای خرید لوله استیل مانیسمان
  • خرید ترموود ایرانی از تولید کننده
  • کیفیت خودروهای برقی چینی تأیید و تضمین می شود؟