Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@11:08:33 GMT

واگذاری توسعه میدان نفتی هندیجان به حفاری شمال

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۳۶۴۰

واگذاری توسعه میدان نفتی هندیجان به حفاری شمال

مدیرعامل شرکت حفاری شمال از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با شرکت نفت فلات قاره به‌منظور توسعه میدان نفتی هندیجان-بهرگانسر واقع در آب‌های کم‌عمق خلیج‌فارس خبر داد. محمدهادی عاصمی با اعلام این خبر اظهار کرد: تفاهم‌نامه همکاری با شرکت نفت فلات قاره به‌منظور توسعه میدان نفتی هندیجان – بهرگانسر در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت حفاری شمال افزود: این میدان نفتی در آب‌های کم‌عمق خلیج‌فارس واقع شده و برنامه‌ریزی توسعه آن در قالب طرح EPDS صورت گرفته است.

عاصمی تأکید کرد: انجام حفاری در میدان نفتی هندیجان - بهرگانسر، دارای پیچیدگی‌های فنی و تجهیزاتی ویژه‌ای است که با توجه به توان فنی و دانش متخصصان شرکت حفاری شمال، توسعه آن به‌صورت مذاکره‌ای در اختیار این شرکت قرار گرفته است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت نفت میدان نفتی تفاهم نامه همکاری خلیج فارس میدان نفتی هندیجان حفاری شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، چای لی مدیرعامل شرکت دولتی چاینا انرژی در دیدار با مهدی دوستی استاندار هرمزگان، بر توسعه روابط دو جانبه و همکاری مشترک میان چین و ایران تاکید کرد و اظهار داشت: شرکت انرژی چاینا از جمله شرکت‌های بزرگ چین است که بالغ بر ۲۰ هزار پروژه زیربنایی در حوزه‌های مختلف از جمله برق آبی، حرارتی، انرژی‌های تجدید پذیر، توسعه مسکن و تجهیز ساختمان و مسائل مرتبط با نفت و پتروشیمی در سطح جهان انجام داده و بخشی از آن در حال انجام است.

وی افزود: این شرکت از سال ۲۰۰۱ وارد ایران شد و چندین پروژه زیربنایی اولویت دار را تأمین مالی و اجرا کرده و قرار است طرح‌های بزرگی نظیر سد بختیاری به عنوان بلندترین سد ایران با همکاری این شرکت به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت چاینا انرژی با تاکید بر اینکه در زمینه پتروشیمی و نفت در هرمزگان آماده همکاری هستیم گفت: در حال حاضر چند پروژه پالایشی و پتروشیمی ملی را در دست همکاری داریم که بخشی از آن‌ها در هرمزگان وجود دارد.

کد خبر 6087659

دیگر خبرها

  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی