Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:44:46 GMT

مسئولیت اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان فارس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۳۹۷۱

مسئولیت اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان فارس مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، سخنگوی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس ظهر دوشنبه با اشاره به برگزاری اولین جلسه هیأت مدیره این انجمن پس از برگزاری انتخابات افزود: بر اساس تبصره ۵ ماده ۱۷ اساسنامه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی، اعضای هیأت مدیره موظف هستند، در اولین جلسه پس از برگزاری مجمع انتخاباتی مسئولیت‌های هیأت مدیره را با برگزاری انتخابات داخلی مشخص کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی راکعی افزود: بر همین اساس هیأت مدیره منتخب نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی فارس نیز در اولین جلسه رسمی خود، که با حضور ۶ تن از اعضا برگزار شد، به اتفاق آرا قاسم محمدی را به عنوان رئیس و عبدالامین عطایی را عنوان نایب رئیس هیأت مدیره و مسئول کمیته آموزش این انجمن انتخاب و معرفی کردند.

وی ادامه داد: با رأی اعضای هیأت مدیره محمد جواد شلتوک کار به عنوان دبیر و حسین امیری نیز به عنوان خزانه دار انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان انتخاب شدند.

راکعی با اشاره به استراتژی هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس مبنی بر استفاده از ظرفیت و توانایی همه اعضای این انجمن در پیشبرد اهداف آن و با اشاره به انتخاب نجمه جعفری به عنوان مسئول کمیته بانوان و منوچهر اسدی پویا به عنوان مسئول کمیته پیشکسوتان افزود: بانوان و پیشکسوتان دو جامعه هدف مهم و قابل احترام این انجمن برای نیل به برنامه‌های تعیین شده توسط هیأت مدیره هستنند، از این روز تشکیل این دو کمیته در ابتدای شروع به فعالیت انجمن ضروری به نظر می‌رسید.

سخنگوی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس، تشکیل دیگر کمیته‌های این انجمن با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بین اعضای این انجمن را از دیگر برنامه‌های هیأت مدیره عنوان کرد و گفت: جامعه ورزشی نویسان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس، متشکل از نیروهای با توان و تجربه است که می‌توان با استفاده از این ظرفیت کارهای بزرگی را انجام داد.

گفتنی است در اولین جلسه هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس، با رأی هیأت مدیره این انجمن، مهدی راکعی به عنوان سخنگوی انجمن انتخاب شد.

کد خبر 5491430

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن ورزشی نویسان شیراز اصحاب رسانه بوشهر هدفمندی یارانه ها کرمانشاه ویروس کرونا کالاهای اساسی احتکار تنظیم بازار خطبه های نماز جمعه آمار کرونا مشهد خراسان رضوی نظارت و بازرسی شیراز نانوایی انجمن نویسندگان هیأت مدیره اولین جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین صباغی، مسؤول جدید هماهنگ‌کننده هیأت‌های آزادگان استان تهران در نشست سالیانه این مجمع برنامه‌های سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

مسؤولین هماهنگ‌کننده مجمع هیأت‌های آزادگان به صورت دو سال یک بار انتخاب و فعالیت‌های خود را در چهارچوب وظایف و اهدافی که به تصویب اعضا مجمع رسیده اعلام و به اجرا می‌گذارند.

مجمع هیأت‌های آزادگان استان تهران در حال حاضر در سطح مناطق و شهرستان‌های این استان بیش از ۲۲ هیأت که شامل هیأت‌های همسران (بانوان) و آزادگان می‌باشد در حال فعالیت و برگزاری جلسات مربوطه می‌باشند.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین صباغی با اشاره به گسترش فعالیت‌های مجمع هیأت‌های آزادگان استان تهران به سمت خودباوری اهداف اصلی این مجمع را در یازده بند مطرح کرد که اهم این اهداف گسترش کمی و کیفی فعالیت هیأت‌ها در قالب هیأت همسران، فرزندان و آزادگان در سطح مناطق و شهرستان‌های استان تهران بود. همچنین وی دیگر برنامه‌های مجمع را برپایی اردوهای زیارتی و سیاحتی با حمایت سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با جامعه هدف دانست.

مسؤول جدید هماهنگ‌کننده هیأت‌های آزادگان استان تهران گفت: برگزاری مراسمات ملی و مذهبی به مناسبت دهه فاطمیه، عید غدیر، اربعین حسینی، مراسم دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و دیدار با خانواده آزادگان سایر برنامه‌های سال ۱۴۰۳ این مجمع است.

کد خبر 6095514 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • دستمزدم برای «فسیل» هم به اندازه ارقامِ انجمن فیلمنامه‌نویسان نبود!
  • دستمزدم برای «فسیل» به اندازه ارقامِ انجمن فیلمنامه‌نویسان هم نبود!
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری