Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه الزهرا با تاکید بر اینکه دانشگاه های آن طور که باید نمی‌شناسند، گفت: بیش از ۱۰ سال از تنظیم سند دانشگاه اسلامی می گذرد و دانشگاهیان این سند را آنطور که باید و شاید نمی‌شناسند.

به گزارش ایران اکونومیست، فریده حق بین در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها که در دانشگاه الزهرا برگزار شد، در سخنانی با اشاره به نقش روابط عمومی ها در جهاد تبیین اظهار کرد: این روزها که مقام معظم رهبری جهاد تبیین را مطرح کرده اند، روابط عمومی های دستگاه ها نقش مجاهدان این عرصه را بر عهده دارند؛ روابط عمومی های دانشگاه ها دستاوردهای ۴۰ سال اول انقلاب را که دستاوردهایی مشخص است، منعکس می کنند و برخی دستاوردها مانند نانو، انرژی، هوافضا قابل تبیین است و دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه هر اندازه  دستاوردهای جهاد تبیین مطرح شود، حق مطلب بیان نمی شود، اظهار کرد: با وجود همه تنگناها که در مسیر پیشرفت کشور ایجاد کردند، اما این دستاوردها مطرح می شود چرا که از هوش سرشار و نخبگی برخوردار است.

رییس دانشگاه الزهرا به وظیفه موثر روابط عمومی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در گفتمان سازی تاکید کرد و ادامه داد: روابط عمومی ها گفتمان سازی را باید پر رنگ تر کنند؛ مقام معظم رهبری بارها از کیان علمی کشور دفاع کردند. گفتمانی که در موزه انقلاب اسلامی است باید گفتمان تبیین دانشگاه اسلامی باشد.

حق بین، در خصوص سند دانشگاه اسلامی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰ سال از تنظیم سند دانشگاه اسلامی می گذرد و دانشگاهیان این سند را آنطور که باید و شاید نمی شناسند و فقط بخش حجاب آن مورد توجه بیشتر قرار گرفته است.

وی در پایان اظهار کرد: پیام و هدف اسلامی شدن دانشگاه ها، تربیت جوانان دانشمند است. این گفتمان باید توسط روابط عمومی های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تبیین شود.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: دانشگاه ، دانشگاه الزهرا ، سند دانشگاه اسلامی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دانشگاه دانشگاه الزهرا سند دانشگاه اسلامی سند دانشگاه اسلامی دانشگاه الزهرا روابط عمومی ها دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق٫ بر اساس گزارشات واصله از شاهدان محلی در ساعت هفت عصر روز جاری در حوالی شورو دو راهی محمداباد به سمت سرجنگل یک دستگاه خودروی پارس سفید رنگ دچار حادثه شد.

در این حادثه دو سرنشین خودرو کشته شدند.

 روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق اعلام کرد: مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در اطراف خودرو رویت شده است که با این شواعد نشان می دهد خودرو حامل اشرار بوده که در حال جا به جایی و انتقال مواد منفجر دچار حادثه شده اند.

تلاش برای شناسایی هویت اجساد و انگیزه های احتمالی در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • ضرورت حفظ روابط دوستانه در بین فرهیختگان و دانشگاهیان
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم