Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، قدرت الله محمدی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در نشست خبری گفت: اولویت ما این است که تهران را از آلودگی‌های موجود پاک کنیم.بسیاری از آلودگی‌های شهر تهران به دلیل صنایع است، آنها باید از شهر فاصله بگیرند و در همین راستا اقداماتی انجام گرفته است.در حال حاضر با مرکز پرندگان غرب جلساتی برگزار شده تا مکانی جدید برای آن‌ها درنظر گرفته شود و دوباره به مرکز شهر برنگردند چرا که بهداشت شهر را تهدید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به ورود کامیون‌های باربری به سطح شهر تهران گفت: شبانه بیش از ۹۰۰ کامیون فرسوده وارد تهران می‌شوند که علاوه بر ایجاد آلودگی منجر به خسارت نیز می‌شوند اما در سال ۱۴۰۱ بخشی از این مشاغل مزاحم جانمایی می‌شوند.

بخشی از صحبت‌های مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران به نقل از خبرگزاری‌ها را در ادامه بخوانید:

* بهم ریختگی در معابر باید ساماندهی شوند. باید توجه داشت که هیچ دست فروشی جمع نخواهد شد بلکه به روز بازارها منتقل می‌شوند و در حال حاضر بیش از ۵ هزار دست فروش در روز بازارها مشغول به کار هستند. ۵ محور تجریش، هفت تیر، ولیعصر، شهرزاد، انقلاب و بازار تهران در دستور کار ساماندهی دست فروشان قرار دارند.

*در منطقه ۱۸ گاراژی تحت عنوان گاراژ نوجوانی وجود داشت و در آنجا مشاغل بسیاری مشغول به فعالیت بودند اما خوشبختانه این مکان پس از ۲۵ سال با کمک دادستانی پاکسازی و تخلیه شد.

* نقاط ناامنی تحت عنوان تاریک خانه در تهران وجود داشت که محل تردد معتادان بود اما اکنون این مناطق تبدیل به مناطق تفریحی و تردد خانواده‌ها می‌شود.خیابان اجتماعی در منطقه ۹ تهران برای محل تفریح و نشاط خانواده‌ها در هفته آینده افتتاح می‌شود.

(درباره دست فروشان خلازیر) بزرگترین مرکز دست فروشی کشور با ظرفیت ۸۰۰ الی هزار غرفه در این بازار وجود دارد که تمامی دست فروشان می‌توانند در این بازار حاضر شوند و اقلام خود را به فروش برسانند.۲۰ سال است که در محور هاشمی‌نژاد غرفه‌هایی وجود دارند که اقدام به دست فروشی می‌کنند اما تا تیر ماه بساط این دست فروشان ساماندهی می‌شود.

*ون کافه‌ها چندین سال بدون هیچ مجوزی فعالیت داشتند اما بنده برای اولین بار به سراغ آنها رفتم و ۵۰ درصد آنها مجوز فعالیت دریافت کردند و در چتر کنترلی ما قرار دارند.

*( کمبود پمپ بنزین) مالکان زمین‌ها رغبتی برای ساخت جایگاه سوخت ندارند و بر همین اساس طرح ایجاد پمپ بنزین سیار را به صورت پایلوت در منطقه ۲ تهران اجرا کردیم و به دنبال تعمیم این اقدام به تمامی مناطق هستیم.

* تهران جایی برای انبار داری نیست.تهران باید به زندگی برگردد. در حال حاضر به منطقه ۱۲ ابلاغ شده است تا اگر انباری از مواد شیمیایی مشاهده شد، به سرعت موضوع را اعلام کنند زیرا در این رابطه هیچ مماشاتی نداریم.

*(ساماندهی طرح کیوسک‌ها) این طرح متعلق به ۲ سال قبل است اما طرح مناسبی نبود و بر همین اساس جلساتی برگزار شد تا طرح کیوسک‌ها وارد دستورکار شود. در این طرح تلاش می‌کنیم تا به نیازمندی‌های مخاطب توجه شود و پس از نهایی شدن طرح، ۲۰۰ کیوسک تعویض خواهند شد. کرایه کیوسک‌ها متعلق به سال‌های قبل بود اما امسال افزایش یافته است و بر اساس تصمیم گیری ها سالیانه ۲۵ درصد به کرایه کیوسک‌ها افزوده می‌شود. قرار است با آنها قرارداد اجاره بسته شود. برای اولین بار تابلوهای تبلیغاتی روی کیوسک‌ها نصب می‌شود و در ازای تبلیغات ۵ درصد اجاره کیوسک‌ها کمتر می‌شود. حدود ۱۲۰۰ کیوسک در تهران وجود دارد و از این به بعد هیچ کیوسکی در تهران افزوده نخواهد شد.

*( مبارزه با موش‌های موزی و سگ‌های ولگرد) بحث ساماندهی موش و حیوانات دیگر در اختیار شرکت پسماند قرار گرفت و تمامی تجهیزات به این شرکت منتقل شد. برای ساماندهی سگ‌های ولگرد قرار است ابتدا این حیوانات عقیم سازی شوند و سپس واکسن هاری به آنها تزریق شود.

کد خبر 676875 برچسب‌ها شهردارى تهران باغ پرندگان سگ بدون صاحب حیوانات - پرندگان تهران دستفروش - دستفروشی - دستفروشان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهردارى تهران باغ پرندگان سگ بدون صاحب حیوانات پرندگان تهران دستفروش دستفروشی دستفروشان دست فروشان شهر تهران کیوسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور نسل های نوین شبکه ارتباطات سیار ایران پس از انجام موفق «نخستین جراحی رباتیک از راه دور ایران بر روی موجود زنده» از طریق شبکه ارتباطی خود، دامنه سرمایه گذاری های خود در حوزه بهداشت و سلامت را گسترش داد.

همراه اول همزمان با هفته سلامت 1403، برای نخستین بار در کشور از طرح «استندهای دیجیتال پایش سلامت» خود رونمایی و برای اجرای آزمایشی تعدادی از آنها را در مراکز بهداشت شهر تهران نصب کرد.

این استندها که در حال حاضر در پنج نقطه تهران شامل محل ساختمان معاونت بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مراکز جامع سلامت شهری شهید جعفری، چیذر، ارشاد و حکیمیه نصب شده اند، مجهز به ابزارهای دیجیتالی برای پایش و سنجش داده های «فشار خون»، «نوار قلب»، «ضربان قلب»، «آهنگ ریه»، «قند خون»، «دمای بدن»، «اکسیژن خون»، «وزن»، «شاخص توده بدنی» و «آنالیز بدن» هستند.

برنامه «پایش هوشمند سلامت» افراد را قادر می سازد تا به طور منظم علائم حیاتی و معیارهای سلامت خود را به روشی راحت و در دسترس بررسی کنند تا ضمن تشخیص مشکلات بالقوه مرتبط با سلامت خود در مراحل اولیه، امکان مداخله و درمان به موقع را داشته باشند.

همراه اول به عنوان «نخستین اپراتور سلامت کشور» در نظر دارد ضمن توسعه اکوسیستم سلامت در سطح کشور، نسبت به افزودن ابزارهای دیجیتالی پیشرفته تر نظیر دستگاه های سونوگرافی متصل به شبکه که برای انتقال تصویر و ویدئو نیازمند شبکه پرسرعت و امن همراه اول است، در آینده ای نزدیک اقدام کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان