Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو رقیب دیرینه و همشهری یعنی آث‌میلان و اینتر رقابت نزدیک و حساسی در فصل جاری سری‌آ داشتند و اکنون تلاش آنها برای کسب عنوان قهرمانی به روز پایانی کشیده شد. این در حالی است که میلان برای فتح اسکودتو تنها به یک امتیاز نیاز دارد.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم آث‌میلان برای کسب مقام قهرمانی در سری‌آ فقط به یک امتیاز مقابل ساسولو نیاز دارد، زیرا این تیم نتایج بهتری در تقابل رو در رو مقابل اینتر کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکلیف قهرمان این فصل ایتالیا در روز پایانی مشخص خواهد شد در جایی که میلان با ۸۳ امتیاز و اینتر با ۸۱ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم قرار دارند. میلان با توجه به نتیجه بهتر در بازی رو در رو مقابل اینتر تنها در صورت کسب یک تساوی در زمین ساسولو نیز به مقام قهرمانی دست پیدا خواهد کرد. 

میلان با ۱۸ اسکودتو در جایگاه سوم را پس از یوونتوس (۳۶ اسکودتو) و اینتر (۱۹ اسکودتو) در اختیار دارد و به دنبال کسب مقام قهرمانی پس از ۱۱ سال و برابر کردن تعداد قهرمانی با همشهری خود است.

قانون بازی رو در رو کاملا به نفع روسونِری خواهد بود چرا که در این فصل داربی دلا مدونینا به میزبانی میلان به تساوی رسید و در دیداری که اینتر میزبان آن بود با برتری ۲ بر یک میلان همراه شد.

بنابراین افعی‌ها برای کسب مقام قهرمانی باید سمپدوریا را شکست دهد و امیدوار به باخت میلان مقابل ساسولو باشد. تیم‌های سامپدوریا و ساسولو خیالشان از بابت ماندن در لیگ راحت خواهد بود و امیدی نیز برای کسب سهمیه اروپایی ندارند بنابراین دیدار آخر آنها حکم تشریفاتی را خواهد داشت. 

دیدارهای هفته آخر سری‌آ ایتالیا، یکشنبه اول خردادماه به طور هم‌زمان ساعت ۲۲ به وقت ایران برگزار خواهد شد تا اطمینان حاصل شود که هیچ یک از تیم‌ها نمی‌توانند با دانستن نتیجه تیم دیگر به میدان بروند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سری آ ایتالیا ، اینترمیلان ، آث میلان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سری آ ایتالیا اینترمیلان آث میلان مقام قهرمانی برای کسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم

تیم‌های فوتبال اینتر و ساسولو در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ سری آ ایتالیا به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد ساسولو به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های اینتر و ساسولو شامگاه _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ سری آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد ساسولو به‌پایان رسید.

تک گل این دیدار را آرماند لائورینت در دقیقه ۲۰ به سود تیم ساسولو به ثمر رساند.

خلاصه بازی اینتر و ساسولو کد خبر 750577

دیگر خبرها

  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • ساسولو - اینتر
  • خلاصه بازی اینتر و ساسولو + فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛ اگر ساسولو همیشه مقابل اینتر بازی می کرد
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • گل آرماند لورینته به اینتر (ساسولو 1-0 اینتر)
  • ساسولو - اینتر؛ ترکیب رسمی
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • 5 گل برتر اینتر مقابل ساسولو در خارج از خانه / فیلم