Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین از سراسر ایران با عنوان "شهربانو" به همت مرکز نوآوری اجتماعی "ایران بان نو" برگزار می‌شود که این مرکز با رویکرد ترویج الگوهای نوآورانه بومی فعالیت می‌کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ نخستین و بزرگ‌ترین نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین از سراسر ایران با عنوان "شهربانو" از تاریخ 26 الی 30 اردیبهشت ماه همزمان با نمایشگاه گل و گیاه، از ساعت 16 الی 22 در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر مشهد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سالی که مقام معظم رهبری آن را به نام "تولید، دانش بنیان؛ اشتغال‌آفرین" نام‌گذاری کرده‌اند، مرکز نوآوری اجتماعی "ایران بان نو" بنا دارد با همکاری نهادها و ارگان‌های متولی امر کسب و کار، نمایشگاه‌های ملی فروش محصولات بانوان کارآفرین را در مراکز استان‌ها برگزار کند.

در نمایشگاه مشهد از میان 12 هزار بانوی کارآفرین بنیاد علوی، بنیاد برکت، صندوق امید، میراث فرهنگی و اداره تعاون وزارت کار و ... برترین‌ها انتخاب و در این نمایشگاه حاضر شدند. علاقه‌مندان به خرید محصولات بانوان ایرانی می‌توانند جهت مشاهده, خرید و حمایت از بانوان ایرانی در این فروشگاه حضور بهم رسانند.

در این نمایشگاه که نخستین و بزرگ‌ترین نمایشگاه فروش کسب و کارهای خانگی بانوان کارآفرین سراسر کشور است، بیش از 350 بانوی کارآفرین از سراسر کشور محصولات و دست سازه‌های خویش را در معرض دید عموم قرار می‌دهند. همچنین هر روز از ساعت 18 الی 19 بانوان برگزیده به انتقال تجربه خود به سایرین می‌پردازند.

مرکز نوآوری اجتماعی "ایران بان نو" از ابتدای تأسیس با رویکرد ترویج الگوهای نوآورانه بومی مبتنی بر حفظ نقش متوازن و توامان مادری، همسری و اجتماعی بانوان کشور مشغول به فعالیت بوده و تلاش کرده با ترویج کسب و کارهای نوآورانه خانگی زمینه فعال شدن بانوان کشور در محیط گرم خانواده را به وجود آورد.

این موسسه معتقد است "جهش تولید" تنها با اضافه شدن انرژی خاموش پنجاه درصد جامعه یعنی بانوان کشور به حوزه تولید و اقتصاد و نقش‌دهی مولد به آنها در قالب ترویج و تقویت کسب و کارهای خانگی میسر است.

در این مسیر تاکنون این موسسه ضمن گردآوری بزرگ‌ترین بانک اطلاعاتی بانوان کارآفرین کشور و همچنین الگوهای موفق اجتماعی بانوان، چندین رویداد ملی و استانی را در قالب انتقال تجربه الگوهای موفق و همچنین برگزاری نمایشگاه فروش محصولات بانوان کارآفرین در شهر تهران و دیگر شهرهای کشور برگزار کرده است.

از دیگر اقدامات مهم این مجموعه می‌توان به حمایت مالی و اعطای وام‌های قرض‌الحسنه به کارآفرینان جهت شکوفایی کسب و کار آنها، آموزش و برگزاری دوره‌های آنلاین "کارآفرین شو" ویژه علاقمندان به کارآفرینی و انجام تبلیغات برای بانوان کارآفرین ایران‌زمین اشاره کرد.

برگزاری دورهمی فعالان حوزه نوآوری اجتماعی/ تشریح چالش‌های نوآوری‌‌ اجتماعی ویژه بانوانحلقه اتصال کارآفرینان و نوآوری اجتماعی در حل مسائل کشورجهادگران و نوپیا در میدان نوآوری اجتماعی برای ترسیم آینده روشن ایران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارآفرینی کارآفرینی فروش محصولات بانوان کارآفرین مرکز نوآوری اجتماعی نمایشگاه فروش ایران بان نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربانو منصوریان طلایی شد

 شهربانو منصوریان به مدال طلای رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران برابر حریفان خود قرار گرفتند.

بعد از ظهر امروز شهربانو منصوریان ملی‌پوش باتجربه ایران در فینال وزن 75- کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

در حالی که الهه منصوریان خواهر کوچکتر شهربانو سرمربیگری تیم ملی را برعهده دارد، این قهرمان 39 ساله موفق شد یک طلای دیگر به کارنامه افتخارات خود آن هم با شکست حریف چینی اش در خاک این کشور اضافه کند.

او برای صعود به فینال ووشوکاری از بنگلادش را مغلوب کرده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهربانو منصوریان: از انتخابات مجلس انصراف دادم افسانه سه خواهر مبارز در لیگ ووشو!

دیگر خبرها

  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • برگزاری بزرگترین رویداد نمایشگاهی سلامت اجتماعی شهر تهران
  • بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین
  • راهیابی ۱۰ ایده و طرح صنایع پایین‌دستی مس سرچشمه به مرحله سرمایه‌گذاری
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد