Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@14:54:19 GMT

تیم ملی دوقطبی شده است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۴۵۶۷

تیم ملی دوقطبی شده است

ملی‌پوش سابق کشورمان با بیان اینکه یکپارچگی در تیم ملی دیده نمی‌شود گفت: اکنون تیم ملی دوقطبی شده و لژیونرها یکطرف و بازیکنان داخلی در طرف دیگر قرار گرفته‌اند.

محمد علوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایران اکونومیست در خصوص شرایط تیم کشورمان، اظهار داشت: زمان زیادی را از دست داده‌ایم و هم اکنون نیز برای برنامه‌ریزی خیلی دیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید هرچه زودتر برنامه کلی را مشخص کنیم و موانع را از پیش راه برداریم. هیچ بهانه‌ای را نمی‌توان قبول کرد زیرا خیلی از کشورها اوضاع بدتری نسبت به ما دارند اما در مسئله جام‌جهانی همه چیز را آماده کرده‌اند.

علوی از ادامه حضور اسکوچیچ در تیم ملی حمایت کرد و گفت: به هرحال اسکوچیچ مدتی برای تیم ملی زحمت کشیده و با رتبه خوبی در آسیا ما را به جام‌جهانی رسانده است. اکنون زمان آن رسیده که از این زحماتش بهره‌برداری کند و نتیجه‌اش را در جام‌جهانی ببیند. به ضرر تیم است که در این زمان مربی جدیدی بیاورند و او بخواهد شاکله تیم را تغییر دهد.

وی ادامه داد: متاسفانه در فدراسیون فوتبال زمانی که مدیر یا شخص تاثیرگذاری تغییر کند، تمام افراد زیر دست او و برنامه‌ها نیز دگرگون می‌شوند و انگار فصل جدیدی شروع می‌شود.

علوی از اوضاع مدیریتی و برنامه‌ریزی فدراسیون انتقاد کرد و افزود: اینکه شرایط نفر اول فدراسیون مشخص نیست، اتفاق خوبی محسوب نخواهد شد اما بهتر است «میرشاد ماجدی» تا پایان جام‌جهانی با تمام اختیارات در راس فدراسیون بماند تا بتوان با یک ثبات مختصر، برنامه‌های تیم ملی را پیش برد و در جام‌جهانی به نتایج خوبی رسید.

بازیکن سابق تیم ملی ایران، گفت: گروه نسبتا خوبی در جام‌جهانی داریم. البته پیش‌بینی‌ها را خیلی قبول ندارم زیرا تیم‌ها تغییر زیادی نسبت به گذشته داشته‌اند. تا بعد از بازی‌های تدارکاتی و مشخص شدن توان تیم‌ها نمی‌شود پیش‌بینی کرد که چقدر شانس داریم.

علوی افزود: امید چندانی به بازیکنان داخلی ندارم و به نظرم باید کار را به لژیونرها سپرد. با این حال معتقدم یکپارچگی در تیم دیده نمی‌شود. زمان ما، فرصتی برای حضور در باشگاه‌ها نداشتیم و مدام در اردوها و مسابقات تیم ملی بودیم و این مسئله بازیکنان را برای هماهنگی بیشتر، مهیا کرده بود. اما حالا تیم ملی دوقطبی شده و لژیونرها یک طرف و بازیکنان داخلی طرف دیگر قرار گرفته‌اند.

بازیکن اسبق تیم ملی راهکار حل مشکلات را اینطور بیان کرد: مشکلات زیاد و گسترده‌ای داریم و قدم اول برای حل آن‌ها یافتن مدیری توانمند است که بر مسائل مسلط باشد و فدراسیون را با قدرت اداره کند. نباید تا آخر جام‌جهانی شوک جدیدی به تیم ملی دهیم و برنامه‌ها را هرچه زودتر برای همه مشخص کنیم تا تیم ملی آماده تقابل با حریفان در جام‌جهانی شود. به‌نظرم اگر به جای فراموشی پیشکسوتان، مجمعی از آن‌ها در فدراسیون تشکیل دهند می‌توانند هدف‌گذاری‌ها و راهکارهای خوبی برای زمان باقی مانده پیدا کنند. 

تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم جام‌جهانی ۲۰۲۲ با انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا (ولز با برنده اسکاتلند و اوکراین) دیدار می کند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: تیم ملی ایران ، محمد دادکان ، میرشاد ماجدی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی ایران محمد دادکان میرشاد ماجدی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد

چهل و یکمین هیئت نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور مهدی علی‌نژاد برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، چهل و یکمین نشست هیئت رئیسه فدراسیون بین‌المللی ووشو در شهر جیانگ یئن به ریاست گائو ژیدان رئیس IWUF و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیئت رئیسه برگزار شد.

نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند

 

در این نشست، ژان کیوپینگ دبیرکل فدراسیون بین‌المللی گزارشی از فعالیت‌های 6 ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش ر‌و ارائه داد.

وی همچنین یادآور شد با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند، بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور 38 کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی تایچی در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهامای ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست مقرر شد میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک 2026 جوانان داکا سنگال را خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • در هوای مهاجرت ۷۰ میلیون ایرانی!/کلاه‌ها را به احترام ایران از سر بردارید/خطر دوقطبی شدن در موضوع تعطیلات
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد