Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@20:16:19 GMT

بنیاد علوی به مشکلات مناطق کردستان ورود کند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۴۸۴۵

بنیاد علوی به مشکلات مناطق کردستان ورود کند

نماینده ولی فقیه در کردستان پیش‌ از ظهر امروز در دیدار با مدیران بانک سینا غرب کشور و استان کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد،گفت: روستا‌های کم برخوردار اطراف مرکز کردستان با مشکلات زیادی مواجه و در حال تبدیل شدن به نواحی منفصل شهری هستند، لذا انتظار می‌رود که رفع مشکلات ساکنان این روستا‌ها در دستور کار و جزو برنامه‌های بنیاد قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی گفت: بانک سینا و بنیاد علوی در راستای کمک به اجرای وظایف و مأموریت بنیاد علوی مبنی بر پیاده‌سازی الگوی آبادانی و پیشرفت در جهت تأمین مالی طرح‌های مناطق هدف، تفاهم‌نامه همکاری دارند و انتظار می‌رود بنیاد علوی همانند سروآباد نیز به مناطق شرق استان که با مشکلات زیادی مواجه‌اند، توجه و ورود کند.

او می گوید: بانک سینا در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به جوانان جویای اشتغال و کارآفرینان و اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان کردستانی بیشتر از گذشته کمک و همکاری کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: آمار قشر آسیب‌پذیر در کردستان نسبت به استان‌های دیگر کشور بالاست، علی‌رغم اینکه مردم این استان با مشکلات معیشتی مواجه و برخی از اقلام در پی اجرای طرح هدفممدی یارانه‌ها در بازار نیست، اما اوضاع آرام و هیچ مشکلی در کردستان نیست.

پورذهبی گفت: بنیاد علوی و گروه‌های جهادی ورودشان را به استان با توجه به وضعیت منطقه بیشتر کنند، کردستان را نباید به دلیل وجود نقاط مرزی، تنوع جمعیتی، مساجد و مبلغان فراوان، وضعیت زیرساخت‌ها، مشکلات روستانشینان، ۱۵۰ هزار نفر بیکار، زیرپوشش بودن ۱۶۸ هزار نفر زیر نظر کمیته انداد و ۶۸ هزار تحت حمایت بهزیستی همانند دیگر استان‌های کشور به یک چشم دید بلکه باید توجهات بیشتر شود.

او گفت: ۳۰۰ نفر نیروی نساجی کردستان در حال حاضر بیکار شدند و زمینش به مزایده گذاشته شده است، انتظار می‌رود نساجی کردستان مجدداً احیا شود و به زودی این مشکلات را از رئیس بنیاد مستضعفان پیگیری خواهم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات اقتصادی بنیاد علوی بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی

امیدفر گفت:بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای از امروز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان آذربایجان شرقی می‌شود و از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

دیروز هم در برخی مناطق استان به ویژه در نواحی غربی و جنوبی بارش پراکنده باران و باد رخ داد و امروز هوای بیشتر مناطق استان ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • بارش‌های پراکنده برای استان قزوین
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • ورود نماینده هلدینگ خلیج فارس به باشگاه استقلال
  • ۲۵ هزار کارگر ساختمانی در کردستان بیمه ندارند