Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@17:22:09 GMT

مازراتی MC20 کابریو مدل 2022 قبل از رونمایی دیده شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۳۳۸۴

مازراتی MC20 کابریو مدل 2022 قبل از رونمایی دیده شد

MC۲۰ Cabrio مازراتی که قبلاً در اواخر سال گذشته اولین تصاویر از آن منتشر شده بود، قرار است ظرف دو هفته آینده رونمایی شود.  مازراتی در صفحه اینستاگرام خود سه عکس از این خودرو جدید را به نمایش گذاشت که روی بدنه آن ترکیبی از آسمان و زمین نقاشی شده است.

تیزر‌های قبلی این مدل نشان می‌داد که آن را با پوشش وینیل آبی و سفید، شبیه‌سازی آسمان آبی با ابر‌های موزون، به پایان رسانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با توجه به اینکه مازراتی قرار است تا سال ۲۰۳۰ تمام الکتریکی شود، به احتمال زیاد MC۲۰ در طول عمر خود یک نسخه الکتریکی نیز خواهد داشت، با این حال انتظار می‌رود ۳.۰ لیتری V۶ توئین توربو آن این کار را در حال حاضر انجام دهد.

نمونه اولیه مازراتی MC۲۰ کابریو ۲۰۲۲ توسط این خودروساز ایتالیایی به نمایش گذاشته شده است. نمونه اولیه کانورتیبل که در دروازه‌های کارخانه مازراتی در مدرنا با پوشش ابری برای پنهان کردن جزئیات به تصویر کشیده شده است، نگاهی اجمالی به آنچه می‌توانیم انتظار داشته باشیم هنگام پیوستن این مدل به خط تولید MC۲۰ در سال آینده ارائه می‌دهد.

   

در زیر پوشش ما می‌توانیم ببینیم که سقف دارای یک دریچه ورودی مرکزی است که نشان می‌دهد این نوع در واقع یک کابریولت با سقف سخت یا تارگا خواهد بود چیزی شبیه به فراری F۸ اسپایدر و مک لارن ۶۰۰LT اسپایدر، این اسپایدر دو نفره از یک موتور ۳.۰ لیتری توئین توربو V۶ با توان تولید ۴۶۳ کیلووات و گشتاور ۷۳۰ نیوتن متر بهره می برد که توسط مازراتی توسعه و تولید شده است .

نیرو از طریق گیربکس هشت سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود و این سوپراسپرت ۱۵۰۰ کیلوگرمی را برای بدنه کوپه در ۲.۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند.

   

از ابتدا، MC۲۰ به گونه‌ای طراحی شده بود که با یک نوع تبدیل‌پذیر عرضه شود، در حالی که انتظار می‌رود نسخه تمام الکتریکی نیز در آینده عرضه شود. هنوز جزئیاتی از مازراتی MC۲۰ کابریو ۲۰۲۲ مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود این مدل در اوایل سال آینده رونمایی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب ترین دکوراسیون خانگی که تا حالا دیده اید! کاملا واقعی است(فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عجیب ترین دکوراسیون خانگی که تا حالا دیده اید! کاملا واقعی است(فیلم)
  • بعد از سال‌ها انتظار اپل از Magic Keyboard رونمایی کرد/ عکس
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • رونمایی از پیراهن فصل آینده بایرن: فقط قرمز! (عکس)
  • محصول عجیب و دور از انتظار کاسیو (عکس)
  • ببینید | لحظه دیده شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده بر روی کایت
  • روزهای سختی در انتظار استقلال است
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • فیلم| لحظه دیده شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده بر روی کایت
  • جذاب‌ترین موستانگ‌های شلبی تاریخ، از 1967 تا 2022 (+عکس)