Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@19:46:26 GMT

گام بلند شهرداری سمنان در تولید گل و نهال

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۴۹۸۵

گام بلند شهرداری سمنان در تولید گل و نهال

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان از تولید و تکثیر ۳۰هزار گلدان از انواع گل‌های فصلی در گلخانه‌های شهرداری خبر داد.

«سیدمحمد قاسمی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اهداف سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان مبنی بر خودکفایی و افزایش تولید انواع گونه‌های گیاهی، این سازمان اقدام به تولید و تکثیر ۳۰ هزار گلدان از انواع گل‌های فصلی در گلخانه‌های تحت پوشش این سازمان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال جاری برنامه‌های مدون و گسترده‌ای برای تولید گل و نهال در این سازمان در نظر گرفته شده است که می‌تواند گام بلندی جهت خودکفایی و بی‌نیازی از خرید گل و نهال باشد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: تولید انواع گل‌های فصلی نظیر گل همیشه‌بهار، بنفشه، میمونی، شب‌بو، قرنفل، مارگریت، اطلسی، ناز آفتابی و کوکب کوهی از گونه‌های تولیدی در گلخانه‌های تحت پوشش این سازمان است که در سطح پارک‌ها، بوستان‌ها، بلوارها و میادین شهر سمنان کاشته می‌شود.

کد خبر 575445

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تولیدات گلخانه ای كاشت گل هاي فصلي پرورش گل و گیاه نهال خودکفایی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری شهرداری سمنان شورای شهر سمنان شهر سمنان شهرهاي ايران شهرداری شهرداری ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه‌ای با حضور سلطانی معاون دادستان قم و مسوولان شهرداری و آب منطقه‌ای استان، دستور فک پلمپ ۴ حلقه چاه شهرداری قم صادر شد.

گفتنی است چند روز گذشته خبری به نقل از سازمان آب منطقه‌ای مبنی بر پلمپ ۴ حلقه چاه شهرداری قم با عنوان حراست از منابع آبی استان و بر اساس دستور مقام قضایی منتشر شد که این موضوع با واکنش شدید مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم روبرو شد.

پیام جوادیان مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با بیان اینکه متأسفانه شرکت آب منطقه‌ای نسبت به پلمب کامل و انسداد ۴ حلقه چاه آب خام فضای سبز اقدام کرده است، افزود: این چاه‌ها متعلق به شهرداری قم بوده و سالیان سال جهت آبیاری درختان و فضای سبز استفاده شده است، و این چاه‌ها در راستای جداسازی کامل آب شرب از آب خام بوده و قطعاً این اقدام غیرمسوولانه آب منطقه‌ای باعث نابودی کامل فضای سبز و درختان شهر خواهد شد.

در این راستا دستور رفع پلمب این چاه‌ها توسط معاون دادستانی استان صادر شد و این چاه فک پلمب شد.

کد خبر 6089492

دیگر خبرها

  • تولید ۲۵ میلیون لیتر انواع عرقیات در میمند فارس
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود
  • واکنش شهرداری نسبت به قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان