Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین زامهران استقال را لایق قهرمانی در لیگ بیست و یکم دانست

حسین زامهران هافبک راست تیم نساجی قائمشهر می گوید روزهای خوبی را در این تیم با ساکت الهامی تجربه کرده است.

به گزارش طرفداری، حسین زامهران درباره تساوی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان به تسنیم گفت:

هر دو تیم در این بازی دنبال برد بودند و همین موضوع باعث شد تا هم ما و هم آنها تهاجمی بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی یک گل به نفت زدیم می‌توانستیم اختلاف را بیشتر کنیم، ولی از فرصت‌ها استفاده نکردیم. البته آنها هم موقعیت داشتند و فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود.

او با اشاره به وضعیت خودش در نساجی تصریح کرد:

من دو ماه به دلیل مصدومیت بازی نکردم و در بازی با مس دقایقی به میدان رفتم، ولی بعد از دو ماه این برای اولین بار بود که در ترکیب ثابت قرار گرفتم و فکر می‌کنم شرایط خوبی داشتم.

زامهران در مورد جدایی ساکت الهامی از این تیم افزود:

به هر حال اتفاقاتی رخ داد که ایشان جدا شد، ولی روزهای خوبی را با این مربی در نساجی تجربه کردم و چیزهای زیادی هم از ایشان یاد گرفتم. ما در لیگ برتر ماندگار شدیم و در جام حذفی هم به قهرمانی رسیدیم، در نهایت هم شرایط طوری شد که آقای الهامی از نساجی رفت و من برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

او راجع به قهرمانی استقلال در لیگ برتر یادآور شد:

تیمی که 27 هفته در لیگ برتر شکست نمی‌خورد و همه رکوردها را می‌شکند، لایق قهرمانی است و حق استقلال بود که قهرمان شود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت سه علی کریمی مشهور در تاریخ فوتبال ایران؛ از جادوگر تا هافبک استقلال فرهاد مجیدی ششمین سرمربی قهرمان استقلال تفاوت عملکرد آشکار بارسلونای ژاوی در بازی های خارج از خانه و خانگی لالیگا وداع اشک‌بار لوییس سوارز با هواداران اتلتیکو مادرید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حسین زامهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد

با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان نمی‌توانند در ورزشگاه تماشاگر دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس باشند.   به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.   با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.   قرار است در جایگاه زنان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیس ورزشگاه آزادی: شرایط برای حضور زنان مهیا است/ طبقه دوم ورزشگاه از حالت پلمب خارج شد روز تلخ بانوان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟

دیگر خبرها

  • در جنگ قهرمانی و بقا؛ پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)