Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،  با رصد اطلاعات سربازان گمنام امام زمان (عج) ۶ نفر از عناصر اصلی هسته‌های مرتبط با ضد انقلاب خارج از کشور در یاسوج بازداشت شدند.

این افراد با هدایت گروهک مستقر در خارج از کشور با سوء استفاده از مطالبات معلمان، زمینه آشوب، ناآرامی و ناامنی را در تجمعات این گروه فراهم کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسناد به دست آمده نشان می‌دهد این افراد از قشر فرهیخته فرهنگی نبوده و ارتباط هدفمند و گسترده‌ای با معاندان و ضد انقلاب خارج از کشور داشتند.

روابط عمومی اداره کل اطلاعات این استان از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت افراد و گروه‌های مشکوک موضوع را به مراکز امنیتی به ویژه ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره ۱۱۳ اطلاع دهند.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: بازداشت ضد انقلاب یاسوج خارج از کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای سلماس برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شد

هوای شهر سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام و مرکز بهداشت این شهرستان اقدام به صدور توصیه و هشدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ بر اساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا وضعیت کیفیت هوای سطح شهر سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام شد.

از این رو مرکز بهداشت شهرستان سلماس اقدام به صدور توصیه و هشدار برای عموم شهروندان ساکن در این شهر به شرح ذیل کرد.

۱_ از تردد غیرضروری تمام افراد به ویژه افراد حساس شامل سالمندان، مادران باردار، کودکان و افراد دارای سابقه بیماری قلبی عروقی و تنفسی ممانعت شود.

۲_حضور در پارک‌ها و پیاده‌روی در شرایط آلودگی و گرد و غبار، صورت نگیرد .

۳_ استفاده از ماسک تنفسی فیلتردار N95 برای کارکنانی که به واسطه شغلی، بیشتر در معرض گردوغبار قرار دارند، مثل پلیس راهور, خدمات شهری و....ضروری است.

۴_ شهروندان در صورت مواجه با تنگی نفس و هر گونه ناراحتی قلبی- عروقی، سریعاً به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی و درمانی یا بیمارستان مراجعه کنند.

۵_ برای پیشگیری از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان، در و پنجره‌ها و منافذ را ببندید و از باز و بسته کردن غیر ضرور آن‌ها خودداری شود.

کد خبر 748505

دیگر خبرها

  • هوای سلماس برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شد
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • بازداشت عضو جمعیت اسلامی افغانستان در کابل
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا