Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه فروش اموال تملیکی در کل کشور ۶۲ درصد افزایش یافته است گفت: بیش از یک هزار تن روغن موجود در انبارها با دریافت مجوزهای لازم در اختیار ستاد تنظیم بازار قرار گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سید عبدالمجید اجتهادی ظهر امروز در مراسم معرفی مدیرکل جدید جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر با بیان اینکه هم‌اکنون 54 درصد کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی فاقد رأی قطعی است، اظهار داشت: با همکاری، هماهنگی دستور فروش بخش از این کالاها صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افزایش 60 درصدی فروش کالاهای سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی خبر داد و بیان کرد: معدوم کالاهای فاسد شدنی و تاریخ گذشته 132 برابر افزایش یافته و تعیین تکلیف اموال تملیکی رشد 600 درصدی داشته است.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه در استان هرمزگان میزان تعیین تکلیف کالاها در سه ماه آخر سال گذشته، نسبت به سال ماقبل آن بیش از 600 برابر شده است افزود: خودروهای موجود در گمرک بوشهر در آستانه تعیین تکلیف نهایی است.

وی از صدور مجوز فروش ماشین‌آلات سنگینی به‌عنوان کالای متروکه در گمرک بوشهر خبر داد و بیان کرد: مجوز فروش ماشین‌آلات سنگینی از سوی حاکم شرع صادر شده ولی برخی مجوزهای آن مانند کمیسیون ماده یک است که دولت تدابیری در این زمینه دارد.

اجتهادی از توزیع روغن خوراکی خبر داد و تصریح کرد: بیش از یک هزار تن روغن موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی با دریافت مجوزهای لازم در اختیار ستاد تنظیم بازار قرار گرفته است.

انتقاد معاون اول قوه قضائیه از به‌روز نبودن قوانین اموال تملیکیمعرفی 7500 کانتینر کالای متروکه به سازمان اموال تملیکی توسط گمرکات استان هرمزگان + جدولکالاهای قاچاق در سازمان اموال تملیکی گلستان معدوم شد

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه کرد: در ارتباط با فروش اموال تملیکی کالاهایی که در اختیار نهادهای حمایتی قرار می‌گیرد اولویت واگذاری بر عهده دستگاه‌های استانی گذاشته شده است.

در این ‌مراسم ضمن قدردانی از خدمات محمد صادقی مدیر پیشین اموال تملیکی بوشهر، با حکمی از سوی سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان، رحیم بهادری به‌عنوان مدیر جدید جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی این استان منصوب شد.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فروش اموال تملیکی تعیین تکلیف جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب امیری نژاد ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای استفاده بهینه و نظارت بر عملکرد ماشین آلات دهیاری ها سیستم ردیاب (جی پی اس) بر روی ماشین آلات دهیاری های استان نصب می شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با بیان اینکه بیش ۵۰۰ دستگاه از ماشین الات مختلف در دهیاری های استان بوشهر مستقر هستند اظهار افزود: به زودی با انعقاد قرار داد با یکی از شرکت های استان کار نصب این سیستم بر روی ماشین آلات آغاز شود.

امیری نژاد ابراز امیدواری نمود با تجهیز ماشین آلات عمرانی و خدماتی دهیاریها به دستگاه ردیاب و راه اندازی سامانه تعیین موقعیت (GPS) ، بازدهی بهره گیری از این ماشین آلات در کمک به انجام وظایف دهیاری‌ها، افزایش قابل توجهی داشته باشد.

از ۶۱۹ روستای استان بوشهر تعداد ۳۹۳ روستای استان دارای دهیاری است.

کد خبر 6093201

دیگر خبرها

  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • رسیدگی رئیس قوه قضائیه به وضعیت ماشین آلات دپو شده در گمرک
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند