Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، افسانه دهقانی درباره مسابقات لیگ هندبال و اینکه تا لحظه آخر مشخص نبود کدام تیم قهرمان می‌شود، عنوان کرد: باتوجه به اینکه در لیگ امسال حضور بازیکنان ملی را در رده‌های مختلف سنی و همین طور مسابقات آسیایی و جهانی شاهد بودیم، از طرفی پخش شدن بازیکنان در تیم‌های مختلف باعث شد تیم‌ها و بازیکنان با آمادگی بالا در لیگ شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل لیگ پویا و منظمی داشتیم که نتایج اصلا قابل پیش‌بینی نبود. 

وی افزود: تیم ملایر که برای اولین بار به لیگ برتر آمده بود در بازی قبل زمان تعیین رده‌بندی و فینال با اختلاف کم بسیار کم نتیجه را واگذار کرد و این تیم می‌توانست یکی از مدعیان قهرمانی باشد. لیگ پویایی داشتیم و این نشان دهنده پتانسیل بالای هندبال است که آینده درخشانی هم برای این رشته پیش‌بینی می‌کنیم. 

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون هندبال درباره اینکه قرار بود درباره مربی خارجی و مدیرفنی داخلی به جمع‌بندی برسید، نتیجه چه شد؟ خاطرنشان کرد: اگر هندبال در لیست اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو قرار بگیرد، ۵ اعزام داریم در غیر اینصورت ۴ اعزام مسلم داریم. باتوجه به بودجه فدراسیون‌ برای این ۴ رویداد، مهمترین اصلی که باید مورد توجه قرار بگیرد، همین بحث مالی است. 

دهقانی گفت: با چند مربی خارجی صحبت شده و مربیان داخلی را هم بررسی کردیم. دستمزدی که آنها پیشنهاد می‌دهند اگر در توان فدراسیون باشد، وزارت و کمیته حمایت کنند، اسپانسرها هم کمک کنند طبیعتا به سمت گزینه بهتر می‌رویم. البته که مربیان داخلی هم از بهترین‌ها هستند اما اگر بودجه کافی نداشته باشیم از مربیان خوب خودمان استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نایب رئیس بانوان هندبال هندبال بانوان مربی خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند

رئیس فدراسیون هاکی گفت که شرط تمدید قرارداد سرمربی خارجی تیم ملی هاکی بانوان کسب مقام آسیایی است. - اخبار ورزشی -

بهرام قدیمی با اشاره به شرایط تیم هاکی بانوان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: درحال حاضر تیم ملی تمرینات پایانی خود را برای شرکت در مسابقات کاپ آسیا پشت سر می‌گذارد و قرار است در عمان اردوی مشترکی پیش از آغاز مسابقات داشته باشد.

وی در خصوص مربیان ایرانی که با  «جون کنت ول» مربی آمریکایی - چینی کار می‌کنند، اظهار داشت: خانم‌ها حسنی و خاکباز در کنار مربی خارجی حضور دارند و با تمریناتی که تیم ملی با مربی خارجی پشت سر گذاشته، باید این تیم را روی سکو ببینیم.

همدان، میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی

 

رئیس فدراسیون هاکی درباره غیبت نیلوفر عبدی سرمربی سابق تیم ملی و صحبت‌هایی مبنی بر توهین به او و قهر از تیم ملی گفت: خانم عبدی با سلیقه و نظر مربی خارجی کنار تیم ملی نیست. خانم عبدی مربی ایران است، اما «جون کنت ول»، خانم حسنی را ترجیح داده است. عبدی قهر نکرده و تنها سبک کارشان با هم فرق دارد.

قدیمی در خصوص ادامه همکاری با «جون کنت ول» خاطرنشان کرد: قرارداد این مربی تا پایان مسابقات کاپ آسیا است که اگر در این مسابقات تیم روی سکو برود با او ادامه می‌دهیم، چون تیم ملی با خانم عبدی عنوان پنجمی آسیا را کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده