Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، ایرنا به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا) نوشت: «بشار اسد» امروز (دوشنبه) در دیدار با اتحادیه جوامع، موسسات و فعالان فلسطینی در دیاسپورا (جوامع دور از وطن) در اروپا که پنجمین گردهمایی خود را در دمشق برگزار کرد، افزود: مسئله فلسطین به لطف تلاش فرزندان وفادار آن که در دیاسپورا (جوامع دور از وطن) هستند و مبارزه مقاومت در داخل [ سرزمین های اشغالی ] و آگاهی نسل جدید نسبت به اهمیت مسئله فلسطین و آگاهی نسل جدید و دفاع از آن و ارتباط روز افزون آن‌ها با مسئله فلسطین در جوامع بین المللی پایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس جمهور سوریه اظهار داشت: نکته اصلی در کار و فعالیت جوامع فلسطینی در خارج از کشور باید مبتنی بر اندیشه باشد تا هویت و خاطره آن از طریق نسل‌های آینده باقی بماند.  

وی افزود: همچنین باید برای از بین بردن دروغ‌هایی که می‌کوشد تا فلسطینی‌ها را مردمی تروریست معرفی کنند، تلاش شود.  

اعضای هیات فلسطینی در دیاسپورا اروپا نیز اظهار داشتند موفقیت گردهمایی آن‌ها مرهون حمایت واقعی سوریه از آرمان فلسطین و پایبندی به این هدف است.  

آن‌ها افزودند که میزبانی سوریه از گردهمایی امسال و دوره‌های قبل نشان دادن اهمیت حقوق کامل فلسطینیان و اصالت مردم سوریه است. 

اعضای این هیات همچنین با بیان اینکه جنگی که مردم سوریه در برابر آن قرار گرفتند نقاب‌ها را کنار زد و ادعای غرب برای دفاع از آزادی‌ها و حقوق بشر را فرو ریخت، افزودند که دفاع آن‌ها از سوریه در کشورها و رویدادهایی که در آن حضور دارند، دفاع از فلسطین نیز هست.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: بشار اسد فلسطین مسئله فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه

وزارت دفاع سوریه امروز اعلام کرد که نیرو‌های ارتش این کشور تجهیزات تروریست‌ها در حومه ادلب و حلب را هدف قرار داده و با همکاری روسیه چند پهپاد را در حومه لاذقیه منهدم کردند.

وزارت دفاع سوریه با انتشار ویدیویی از هدف قرار دادن خودرو‌های زرهی تروریست‌ها و سرنگون شدن تعدادی پهپاد با همکاری نیرو‌های روسی خبر داد.

هفته گذشته نیز یگان‌های توپخانه و موشکی ارتش سوریه، مواضع گروه تروریستی جبهه النصره و دیگر تروریست‌های هم پیمان آن را در حومه شهر ادلب و غرب شهر حلب هدف قرار دادند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد