Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سعید خطیب زاده در پاسخ به پرسشی در مورد توییت اخیر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در موردتحولات این روزهای ایران تصریح کرد: این ذوق زدگی بیش از حد دولت آمریکا و توییتی که شما به آن اشاره کردید نشان می دهد کاری که دولت انجام می دهد یعنی مصون سازی اقتصاد ایران و مردمی سازی اقتصاد کشورمان موضوعی است که آنها ( آمریکایی‌ها ) از آن نگران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسیر دولت برای خنثی‌سازی تحریم‌ها بی‌اثر کردن آنها، جدا کردن اقتصاد ایران از دلار و مصون سازی اقتصاد ایران قطعی است هر چقدر که آمریکا دردش بیاید، گفت: ملت ایران فشار حداکثری را شکست داده و دولت موظف است که این مصون سازی را در حد نهایت خود انجام دهد.

خطیب ‌زاده گفت: آمریکایی‌ها به جای این گونه دخالت‌ها که همواره باعث خجالت آنها نیز شده بهتر است به حاکمیت ملی کشورها احترام بگذارند و تلاش کنند که برای یک بار یاد بگیرند که باید به ملت‌ها و کشورها احترام بگذارند.

به گزارش ایسنا، ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در اظهاراتی مداخله جویانه درباره مطالبات مردمی ایران در صفحه توییترش نوشته بود: معترضان شجاع ایرانی پای حقوق خود ایستاده‌اند. مردم ایران حق دارند دولتشان را بازخواست کنند. ما از حق آن‌ها برای تجمعات مسالمت‌آمیز و آزادی بیان چه به شکل آنلاین و چه به شکل آفلاین(حضوری) و بدون ترس از خشونت و تلافی حمایت می‌کنیم.

توئیت ندپرایس در مورد اعتراضات در ایران | واشنگتن باز هم در امور داخلی ایران مداخله کرد چند قدم جلوتر از قبل از سفر مورا به تهران هستیم | آمریکا پاسخ دهد همه به وین برمی‌گردند | جنگ اوکراین شاید نقش روسیه را در میانجیگری کم‌رنگتر کند کد خبر 676938 برچسب‌ها سعید خطیب زاده يارانه معيشتي ایران و آمریکا یارانه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سعید خطیب زاده يارانه معيشتي ایران و آمریکا یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!

به گزارش جماران؛ محسن حاجی میرزایی وزیر پیشین آموزش و پرورش در شبکه اجتماعی اکس نوشت: «جناب آقای صحرایی، حفظ صندلی لرزان وزارت و پوشاندن ناکارامدی‌ها ارزش آن را ندارد که شأن و شرافت انسانی خود را پایمال کنیم. آنچه درباره سند ۲۰۳۰ و سند تحول در دولت قبل گفته‌اید نادرست است و تعدی در حق کسانی که دلسوزانه و مجدانه برای تحقق تحول در آموزش و پرورش تلاش کرده اند. از خدا پروا کنید.»

 

 

صحرایی وزیر فعلی آموزش و پرورش در برنامه صف اول گفته است: «دولت سیزدهم دو اتفاق را رقم زد نخست اینکه مرگ سند ۲۰۳۰ را رسماً اجرا کرد چرا که هنوز هم بودند کسانی که در بدنه دولت به سند ۲۰۳۰ اعتقاد داشتند. سند ۲۰۳۰ به عنوان یک رویکرد در دولت پیشین وجود و در وزارت آموزش و پرورش دفتر داشت و حتی ردیف بودجه برای آن تخصیص داده شده بود، در حالی که برای سند تحول بنیادین بودجه نداشتیم.  واقعیت این است که همین امروز هم من نمی‌توانم با جرات بگویم که سند ۲۰۳۰ به طور کامل از بین رفته است چرا که ممکن است در وزارت آموزش و پرورش کسانی باشند که به این سند اعتقاد داشته باشند.»

 

دیگر خبرها

  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • واکنش ابراهیم رئیسی به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • واکنش مجمع جهانی بیداری اسلامی به سرکوب اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا
  • خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه