Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@16:05:25 GMT

اجرای مانور بهداشت و درمان اضطراری در شریفیه

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۶۷۵۶

اجرای مانور بهداشت و درمان اضطراری در شریفیه

حسن آصفی گفت: مانور بهداشت و درمان اضطراری به مدت دو روز و به مناسبت هفته هلال‌احمر با هدف توان‌افزایی تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری و حفظ آمادگی تیم‌های امدادی و تیم حمایت‌های روانی سحر در شهر شریفیه برگزار شد.

 این مانور با رویکرد‌های بهداشتی و درمانی، توانبخشی، امدادی، فرهنگی و آموزشی به همت معاونت‌های بهداشت، درمان و توا‌نبخشی، امداد و نجات، جوانان، داوطلبان و آموزش جمعیت هلال‌احمر استان قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری شامل پزشک، پرستار، ماما، تکنسین دارویی، کارشناس تغذیه، کارشناس روان‌شناسی و بهداشت محیط، ارتوپد فنی و مددکاری، خدمات خود را رایگان در این منطقه ارائه دادند.

 در این مانور تیم حمایت‌های روانی سحر نیز متشکل از دو گروه تخصصی PFA (کمک‌های اولیه روانشناختی) و CFS (فضای دوستدار کودک) فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی و خدمات روانی و برنامه‌های فضای دوستدار کودک را به اجرا درآوردند و اقلامی از قبیل کتاب، نوشت افزار و اسباب بازی را بین کودکان این منطقه توزیع کردند.

 عملیات جست‌وجو و نجات با پیش فرض وقوع زلزله در این مانور نیز برگزار شد که جستجو و رهاسازی مصدوم فرضی توسط تیم‌های امداد و نجات و تیم واکنش سریع، تیم توانا و فعالیت میدانی تیم سحر جمعیت هلال‌احمر استان قزوین از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مانور بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر بهداشت و درمان بهداشت و درمان اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۴ و بیست و سه دقیقه امروز گزارشی مبنی بر سقوط به دره خودرو دنا در کیلومتر ۴۰ آزاد راه قزوین رشت لاین شمالی به مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

صبوری غیاثوند افزود: بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات کوهین جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین همراه با خودرو نجات و پایگاه شیرین سو به موقعیت حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه ۲ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی، حادثه دیدگان به با کمک اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین