Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:23:55 GMT

انبار احتکار بیش از ١۵٠ تن گندم در شوط کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۶۸۶۹

انبار احتکار بیش از ١۵٠ تن گندم در شوط کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی گندم توسط اشخاصی در دو باب انباری در سطح شهرستان شوط، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مأموران انتظامی شهرستان با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل دپوی کالاهای اساسی شده و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه، در بازرسی از دو انبار شناسایی شده، ۱۵۹ تن گندم که به صورت غیر مجاز دپو شده بودند، را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اقلام کشف شده ۱۸ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا دو متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جهانبخش از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

کد خبر 5491753

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گندم احتکار بوشهر هدفمندی یارانه ها کرمانشاه ویروس کرونا کالاهای اساسی احتکار تنظیم بازار آمار کرونا خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد نظارت و بازرسی گرد و غبار آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در بازرسی از انباری واقع در شهر اصفهان ۳۵ میلیارد ریال انواع لوازم آشپزخانه قاچاق را کشف و توقیف کردند.
سردار محمدرضا هاشمی فر افزود: در این عملیات یک نفر دستگیر و پرونده متهم برای بررسی بیشتر تحویل مراجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر