Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:18:01 GMT

ارائه خدمات کتابخانه عمومی سیار در پیاده راه امام (ره) همدان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۶۹۲۳

ارائه خدمات کتابخانه عمومی سیار در پیاده راه امام (ره) همدان

به گزارش خبرنگار مهر، عاطفه زارعی در جمع خبرنگاران از فعالیت اتوبوس سیار در پیاده راه امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: همزمان با سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کتابخانه عمومی سیار یار مهربان هر روزه از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت ماه خدمات کتابخانه‌ای ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: کتابخانه عمومی سیار یار مهربان هر روز از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۱۹ در محل پیاده راه امام خمینی (ره) مستقر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: تمامی شهروندان می‌توانند با عضویت در کتابخانه عمومی سیار از امکان عضویت سراسری برخوردار شوند.

زارعی از ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و خردسالان در کنار کتابخانه سیار یار مهربان خبر داد و گفت: کتابخانه سیار یار مهربان هر روز هفته از شنبه تا پنجشنبه به ترتیب هر روز در مکانی ثابت در محله‌های قاسم آباد، شهرک بهشتی، شهرک الوند، هنرستان، کوی خاتم و میدان رسالت مستقر و به شهروندان و ساکنان این مناطق خدمات رسانی می‌کند.

کد خبر 5491630

منبع: مهر

کلیدواژه: همدان کتابخانه های عمومی همدان بوشهر هدفمندی یارانه ها کرمانشاه ویروس کرونا کالاهای اساسی احتکار تنظیم بازار آمار کرونا خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد نظارت و بازرسی گرد و غبار آلودگی هوا کتابخانه عمومی سیار سیار یار مهربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محله‌های همدان میزبان تماشاخانه سیار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محله‌های همدان میزبان تماشاخانه سیار
  • ضرورت راه اندازی کتابخانه سیار در روستاها
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار