Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال گفت: آنهایی که به عزیزی‌خادم در مجمع فدراسیون فوتبال رای دادند باید پاسخگو باشند چراکه رای آنها فوتبال ایران را به این روز انداخت.

«پرویز برومند» در گفت‌وگو با ایران اکونومیست در خصوص قهرمانی استقلال اظهار داشت: از این قهرمانی خوشحال شدم. بعد از سال ها ترکیب مدیریتی و فنی خوبی را در استقلال دیدیم که همین مسئله هم به قهرمانی تیم کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بازیکنان استقلال خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم این قهرمانی‌ها تداوم داشته باشد.

وی در ادامه افزود: درست است که قهرمانی استقلال تثبیت شده اما این تیم می‌تواند اختلاف امتیازش با تیم دوم جدول را افزایش دهد. می‌دانم که استقلالی‌ها دوست دارند فصل را با رکورد تیم بدون شکست به پایان برسانند و امیدوارم این اتفاق رقم بخورد.

دروازه‌بان اسبق استقلال در خصوص عملکرد سیدحسین حسینی در این تیم، گفت: خوشبختانه استقلال امسال از درون دروازه هیچ مشکلی نداشت و عملکرد حسینی خیلی خوب بود تا آمار گل خورده کم در استقلال هم به تیم کمک کند.

برومند در ارتباط با محرومیت دو ساله عزیزی‌خادم توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، اظهار داشت:‌ او کجای فوتبال بود که به یک‌ باره رئیس شد؟ اینکه رئیس یک فدراسیون محروم می‌شود نشان می دهد که در انتخاب اولیه او مشکلاتی بوده و این انتخاب نادرست بود. حالا همان‌هایی که وی را انتخاب کرده بودند باید بیایند و جواب بدهند. مگر می‌شود یکی که در فوتبال جایی نداشته یک دفعه به ریاست فدراسیون برسد؟ اعتقاد دارم همین مدیریت‌های ضعیف چه در فوتبال و چه در بخش‌های دیگر، کار ما را این قدر سخت کرده است. امیدوارم که بالاخره همه چیز درست شود و هر کسی در جایگاه خودش قرار بگیرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: باشگاه استقلال ، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ، پرویز برومند

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه استقلال کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پرویز برومند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، درخواست محمدرضا طالقانی از علیرضا دبیر مبنی بر پرهیز از حواشی و دور هم جمع کردن همه خانواده کشتی کشور را در این ویدئو ببینید.

کد خبر 849571 منبع: مهر برچسب‌ها کشتی فرنگی ویژه ورزشی ورزش علیرضا دبیر

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان