Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساوتهمپتون در خانه خود میزبان لیورپول است.

طرفداری| از هفته سی و هفتم مسابقات لیگ برتر انگلیس، ساوتهمپتون فردا شب در خانه خود میزبان لیورپول است. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به این بازی: 

اطلاعات بازی ساوتهمپتون و لیورپول تاریخ برگزاری: سه شنبه، 26 اردیبهشت 1401 (17 می 2022) ساعت برگزاری: 23:15 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم سنت مری، ساوتهمپتون هفته برگزاری: هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس فصل 22-2021 داور: مارتین آتکینسون بررسی وضعیت تیم های ساوتهمپتون و لیورپول ساوتهمپتون برای انجام این بازی 10 روز فرصت برای آماده سازی داشته است و آخرین باری که لیورپول به خانه این تیم آمد، توانست یک بر صفر شاگردان کلوپ را شکست دهد اما خیلی بعید است این بار هم بتوانند این کار را مقابل قرمزها انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
لیورپول به تازگی دومین قهرمانی فصل خود را به دست آورده است و روحیه بالایی دارد. با توجه به آمادگی بالای قرمزها، تیم کلوپ به وضوح بیشترین شانس را برای پیروزی دارد اما با توجه به این که لیورپول 120 دقیقه در فینال بازی کرده اند و بازیکنان کلیدی این تیم نیز دچار مصدومیت هستند، شاید ساوتهمپتون بتواند در خانه خود برای امتیاز گرفتن از لیورپول امید داشته باشد. اخبار بازی ساوتهمپتون و لیورپول کلوپ: انتظار ندارم سیتی در بازی مقابل استون ویلا امتیاز از دست بدهد محمد صلاح و ویرجیل فن دایک دیدار با ساوتهمپتون را از دست دادند پپ گواردیولا: امیدوارم ساوتهمپتون بتواند لیورپول را 4-0 ببرد؛ مطمئنم قهرمان لیگ برتر می شویم ترکیب احتمالی تیم های ساوتهمپتون و لیورپول

ساوتهمپتون(2-1-3-4): مارتینز| دینیه، مینگز، کونسا، کش| لوئیز، چمبرز، مک گین| بوندیا| واتکینز، اینگز

لیورپول(3-3-4): آلیسون| سیمیکاس، کوناته، ماتیپ، گومز| جونز، میلنر، کیتا| ژوتا، الیوت، فیرمینو

غایبان ساوتهمپتون و لیورپول

ساوتهمپتون: لیورامنتو(مصدوم)

لیورپول: صلاح، فن دایک(مصدوم)، فابینیو(احتمالی)

جایگاه ساوتهمپتون و لیورپول در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز 15 ساوتهمپتون 9 13 14 41 61 20- 40 2 لیورپول 26 8 2 89 24 65+ 86 رویارویی های پیشین ساوتهمپتون و لیورپول

 

بهترین بازیکنان ساوتهمپتون و لیورپول از نگاه آمار هواسکورد تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز ساوتهمپتون وارد پروس(7.05) وارد پروس(9) وارد پروس، ردموند(5) لیورپول صلاح(7.55) صلاح (22) صلاح(13) نکات آماری بازی ساوتهمپتون و لیورپول لیورپول در 14 بازی از 16 مسابقه اخیرش در لیگ برتر برنده شده است. لیورپول در 8 بازی از 9 بازی اخیر خود مقابل ساوتهمپتون به پیروزی رسیده است. ساوتهمپتون در 4 بازی اخیرش در لیگ برتر در هر بازی دستکم دو گل خورده است. ساوتهمپتون در 9 بازی از 10 مسابقه اخیرش در لیگ برتر به پیروزی نرسیده است. پیش بینی هواسکورد

ساوتهمپتون 0-1 لیورپول

اخبار داغ 

رکنا برگشت سه علی کریمی مشهور در تاریخ فوتبال ایران؛ از جادوگر تا هافبک استقلال فرهاد مجیدی ششمین سرمربی قهرمان استقلال تفاوت عملکرد آشکار بارسلونای ژاوی در بازی های خارج از خانه و خانگی لالیگا وداع اشک‌بار لوییس سوارز با هواداران اتلتیکو مادرید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ساوتهمپتون و لیورپول لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!

 به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با همکاری کمپانی نایکی از طراحی جدید پیراهن اول تیمش‌ برای فصل 25-2024 رونمایی کرده است.

در عکسبرداری معرفی پیراهن جدید ستاره‌هایی مانند داروین نونیز، الکسیس مک آلیستر، ابراهیما کوناته و محمد صلاح حضور دارند و همچنین آلیسون بکر هم پیراهن دروازه‌‌بانی را به تن کرد.

صلاح در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد و به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. او در تابستانی قبلی مورد توجه باشگاه‌های عربستانی بود اما در لیورپول ماند. هنوز مشخص نیست که او قصد دارد با لیورپول ادامه دهد و پیراهن جدید تیمش برای فصل بعدی را هم به تن کند یا نه.

لیورپول آماده شروع فصلی می‌شود که تغییرات بزرگی خواهد داشت چون یورگن کلوپ آلمانی قرار است پس از 9 سال این تیم را ترک کند و آرنه اسلوت هلندی آماده است تا به عنوان جانشین او معرفی شود.

لیورپول که این فصل نسبت به آرسنال و منچسترسیتی در حال حاضر شانس کمتری برای قهرمانی در لیگ برتر دارد، امیدوار است از فصل آینده با شروع دوران پساکلوپ به عنوان تیم مدعی در رقابت‌ها شرکت کند.

دیگر خبرها

  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!