Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اروین انگاپت با حضور در نشست خبری پس از بازی پیکان برابر ناخون راتچاسیما اظهار کرد: نکته مهم برای ما این است که پیروز شویم و برای برد آمده ایم. پیروزی مهم‌ترین مسئله تیم پیکان است و در این مسابقه بازیکنان دیگر شانس بازی یافتند تا آن‌ها هم در این برد شریک باشند.

وی در پایان با ابراز خرسندی از پیروزی های تیمش در سه روز برگزاری مرحله گروهی رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا عنوان کرد: مسابقه واقعی بعد از این مرحله شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم والیبال پیکان تهران با شکست نماینده تایلند به سومین برد متوالی خود در مرحله گروهی جام بیست‌ودوم باشگاه‌های آسیا دست یافت و به عنوان صدرنشین گروه نخست این رقابت‌ها راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اروین انگاپت دریافت کننده تیم والیبال پیکان والیبال باشگاه های آسیا والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه‌ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره‌های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت. 

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است. به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد