Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کاظم آل صادق، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق امروز دوشنبه با حضور در ساختمان وزارت خارجه این کشور در بغداد، طی مراسمی، رونوشت استوارنامه خود را تقدیم فواد حسین، وزیر خارجه جمهوری عراق کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ متعاقب این مراسم، سفیر کشورمان در گفت‌وگو با وزیر خارجه عراق، ضمن تاکید بر تحکیم مناسبات کنونی دو کشور، خواهان تلاش برای توسعه این روابط در تمامی زمینه‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل صادق ابراز امیدواری کرد به واسطه هماهنگی‌های به عمل آمده، به زودی برگزاری کمیته مشترک سیاسی دو کشور در سطح معاونین وزارتخانه‌های خارجه اجرایی شود.

آل صادق، ضمن اشاره به وجود کانال‌های مختلف گفت‌وگو میان دو کشور در سطوح مختلف و از سویی وجود برخی پدیده‌ها همچون تغییر اقلیم و تبعات آن که نیازمند همکاری و مشارکت منطقه‌ای است، خواهان فعال‌تر شدن این کانال‌های تعامل شد.

سفیر کشورمان با توجه به در پیش بودن ایام اربعین حسینی و انتظار برای حضور خیل عظیم زائران ایرانی، خواهان همکاری هر چه بیشتر طرف عراقی برای تحقق هر چه سریع‌تر مساله لغو روادید سفرهای زمینی میان دو کشور شد.

وزیر خارجه عراق نیز ضمن تبریک به محمد کاظم آل صادق به مناسبت تصدی منصب سفیری، اظهار داشت: ما هم قائل به فعال‌تر شدن کانال گفت‌وگوهای دوجانبه هستیم، مساله تغییر اقلیم و پیوست‌های آن و نیز امنیت، نیازمند همیاری و همفکری مشترک است.

فواد حسین، ماموریت موفق و پرباری را برای سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران، آرزو و آمادگی وزارت متبوع خویش را برای همکاری با ایشان اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اربعین حسینی وزیر خارجه عراق سفر زمینی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق وزیر خارجه آل صادق دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد

وزیر کشور با بیان اینکه عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد، گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم. - اخبار استانها -

احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: وعده صادق امروز ایران عزیزمان در اوج افتخار و اوج توجهات جهانی قرار داده است.

وی گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد