Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری اولین همایش جامع کووید ۱۹، با کسب دستاوردهای علمی و فنی برای پزشکان همراه بود.

به گزارش مهر، اولین همایش جامع کووید ۱۹ و نمایشگاه دستاوردهای دارویی و تجهیزات پزشکی کشور با عنوان مدوفارم از بیستم اردیبهشت به مدت سه روز با همراهی نظام پزشکی تهران بزرگ برگزار شد و با استقبال پرشور پزشکان و سایر دست اندرکاران حوزه سلامت همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این رویداد ارزنده، موفق به جذب حدود دو هزار پزشک با امتیاز بازآموزی ۹ امتیاز (جمعاً در ۳ روز ۲۷ امتیاز) در قالب ۱۴ پنل تخصصی با موضوعات مختلف کووید ۱۹ و تشخیص آزمایشگاهی، تازه‌های ویروس‌شناسی در کووید، قصور پزشکی در دوران کرونا، کووید و پوست، به‌روزرسانی درمان‌های بستری و سرپایی بیماران مبتلا به کووید، قلب و کووید، عوارض نورولوژی کووید، واکسیناسیون کووید، تظاهرات گوارشی و کبدی کووید و پساکووید، کووید در اطفال، اختلالات غددی در بیماری کووید، پیامدهای کووید در بارداری و نوزادی شد و در این رویداد علمی و ارزشمند اساتید سرشناس پزشکی اقدام به ارائه جدیدترین مباحث علمی کردند.
در این رویداد، از شرکت‌های واکسن سازی برکت، سیناژن، مؤسسه انستیتو پاستور ایران، شرکت واکسن سازی فخرا، شرکت واکسن سازی نورا و مؤسسه واکسن سازی رازی تقدیر شد.
افزون بر این از خانواده شهدای مدافع سلامت شامل خانواده شهید محمود پویانی، خانواده شهید دکتر مجید شریفی نیا، شهید دکتر مهدی صالحی و خانواده شهید علی فعال بارو هم تقدیر شد.
همچنین در این مراسم از زحمات خبرنگاران حوزه سلامت به دلیل سهم مهم آنها در اطلاع رسانی اخبار مرتبط با کووید ۱۹ ارزشمند و شایسته تقدیر شناخته و از خبرنگاران حوزه سلامت قدردانی شد.
مدوفارم به مساحت دو هزار متر با حضور بیش از ۳۰ شرکت دارویی و تجهیزات پزشکی و تولیدکنندگان و ارائه دهندگان تجهیزات پزشکی و همچنین دانشگاه‌های علوم پزشکی با موفقیت برگزار و مورد استقبال بیش از دو هزار پزشک حاضر در همایش و نیز سایر پزشکانی که از بیرون از همایش حضور پیدا کردند، قرار گرفت.
در طول این برنامه، سید موید علویان رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ، به عنوان رئیس همایش و داوود یادگاری به عنوان دبیر همایش در محل برگزاری همایش حضور پیدا کرده و ایفای نقش کردند و اساتید حوزه‌های مختلف پزشکی به عنوان سخنران، در این گردهمایی حضور داشتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران ویروس کرونا کووید19 همایش یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران واکسن سازی کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه‌گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش پیاده روی در یاسوج