Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:44:50 GMT

تعطیلی برخی نانوایی ها قابل قبول نیست/ برخورد با محتکران

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۷۸۸۹

تعطیلی برخی نانوایی ها قابل قبول نیست/ برخورد با محتکران

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی امینی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی با بسیج مستضعفان گیلان مردمی سازی یارانه هدف دولت از اجرای طرح اقتصادی، اظهار کرد: اجرای این طرح در کاهش قاچاق به ویژه کالاهای اساسی بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی در ادامه با اصلاح قانون هدفمندی یارانه به جلوگیری از فروش کالاهایی همانند آرد در مرزهای کشور جلوگیری می‌کند، افزود: رسانه‌ها نقش مهمی در تبیین این قانون برای مردم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینی با اشاره به حمایت مسئولان قضائی و اجرایی از مردم در اجرای این طرح، تصریح کرد: بازرسان در فرآیند تأمین، توزیع کالا نظارت کرده و با متخلفان برخورد می‌کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان اینکه هرگونه افزایش کالا بدون مجوز ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان غیر قانونی است، افزود: در تولید و توزیع چهار قلم کالا هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به رتبه بالای گیلان در حوزه نظارت بر بازار در کشور، گفت: گیلان در بحث نظارت بر توزیع کالا و مقابله با احتکار رتبه بالایی در کشور را دارد که نشان دهنده اقدامات مؤثر در این استان به جهت ایجاد آرامش و کاهش التهاب در بازار است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان با انتقاد از تعطیلی برخی از نانوایی‌ها در استان گیلان، بیان کرد: نان جز ارزاق مهم مردم است ولی در برخی از شهرستان‌ها با شلوغی نانوایی و بعضاً تعطیلی مواجه هستیم که باید از این اقدام توسط دستگاه‌هایی مسئول جلوگیری شود.

امینی با اشاره به برخورد قاطع با محتکرین توسط تعزیرات حکومتی، گفت:، با توجه به افزایش اختیارات و مجازات‌ها در سازمان تعزیرات حکومتی نسبت به برخورد قاطع با متخلفین اقتصادی با همکاری دستگاه قضائی اقدام خواهد گردید.

کد خبر 5491854

منبع: مهر

کلیدواژه: نانوایی سازمان هدفمندی یارانه ها بوشهر هدفمندی یارانه ها کرمانشاه ویروس کرونا کالاهای اساسی احتکار آمار کرونا تنظیم بازار خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد نظارت و بازرسی گرد و غبار آلودگی هوا تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان ‌اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد، گفت:‌ دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند برخورد خواهد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

خسارت سنگین آتش‌سوزی به 100 واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر شد و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است اظهار داشت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک