Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@22:39:25 GMT

مدیرکل تولیدات نمایشی صداوسیما منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۸۴۵۴

مدیرکل تولیدات نمایشی صداوسیما منصوب شد

آفتاب‌‌نیوز :

حکم معاون برون‌مرزی صداوسیما در انتصاب جدید به شرح ذیل است:

"جناب آقای احسان کاوه

نظر به بهره‌مندی جناب‌عالی از مراتب تعهد، سوابق مفید و شناخت و تخصص وافی در حوزۀ تولید فیلم ‌و سریال، به‌ موجب این حکم به سمت «مدیرکل تولیدات نمایشی معاونت برون‌مرزی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند تبارک و تعالی و در راستای نیاز معاونت به تولید آثار داستانی و مستند در سرفصل‌های مهم «گفتمان انقلاب اسلامی و جریان مقاومت»، «سبک زندگی ایرانی- اسلامی» و «بازنمایی هویت و تمدن ایران اسلامی»، در تحقق اهداف ذیل اهتمام ورزید:

- نیازسنجی و تدوین برنامۀ جامع پنج‌ سالۀ تولید فیلم، سریال و مستندهای فاخر و اثرگذار با در نظرگیری مأموریت‌های معاونت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- راه‌اندازی باشگاه فیلمنامه‌نویسان با هدف تبیین نیازهای تولید و هدفمندسازی متون نمایشی ویژۀ شبکه‌های برون‌مرزی و تربیت فیلمنامه‌نویسان مستعد.

- شناسایی و جذب استعدادهای جوان در زمینۀ فیلمنامه‌نویسی در کنار بهره‌گیری از قلم و توان تخصصی فیلمنامه‌نویسان حرفه‌ای کشور.

- ارتباط تنگاتنگ با بدنۀ سینمای کشور، فیلمسازان بین‌المللی و چهره‌های شاخص تولید داستانی و مستند در کشورهای هدف، به‌منظور جذب ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و تولید آثار متناسب.

- دستیابی به روش‌های نوین تولید آثار نمایشی مختص رسانه تلویزیون.

- نظارت فعال و مؤثر بر روند تولید و ارتقای سطح کیفی آثار.

از تلاش و زحمات برادر ارجمندم، جناب آقای مهدی مجتهد که پیش از این عهده‌دار این سمت بوده‌اند، سپاسگزارم و برای جناب‌عالی نیز صحت، قوت و مدد الهی برای ایفای مسئولیت جدید آرزومندم."

احمد نوروزی

معاون برون‌مرزی

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: صداوسیما احسان کاوه برون مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین جواد فاطمی نسب؛ مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه، ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد.
 
در مراسم معرفی ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر شروینه، ماموستا سیدمحمد محمدی؛ امام جمعه جوانرود، حجت الاسلام میرعباس سالمیان؛ معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه، حق پناه؛ بخشدار شروینه و جمعی از معتمدین این شهر حضور داشتند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد