Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@20:06:59 GMT

فاجعه مدیریت بحران کرونا و دستاورد سترگ آن!

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۹۰۹۳

فاجعه مدیریت بحران کرونا و دستاورد سترگ آن!

روزهای تلخی را در ایران با همه هم وطنان گذرانیدبم، عین مقالات در گروه نخبگان خبرآنلاین: این در حالی است که امروز آقای زالی در بزرگداشت هفته سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اینطور فرمودند؟

خبرهای خوب زالی از مهار کرونا در تهران
« علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: امروز آمار بیماران جدید در استان تهران از نظر قلت یک رکورد استثنایی دارد و برای اولین بار از آغاز پاندمی کرونا به زیر ۱۵۰ نفر رسیده و تهران روز گذشته تنها دو فوتی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز با دست شما شاهد این دستاورد سترگ هستیم. این توفیق را به شما همکاران که صاحبان اصلی فرایند و میدانداران اصلی این نبرد هستید تبریک عرض می‌کنم./ فارس »

از سوی دیگر در کنار تلاشهای دلسوزانه و حتی کمی عرایض تند و جسورانه بنده در مقالات فوق برای اصلاح ساختار و روشهای مدیریت بحران کرونا در آنروز ها، آقای مردانی پزشک کمیته علمی کرونا در یک اتفاق نادر چند روز قبل با اعتراف به بی کفایتی های صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت در فوت خیلی از هموطنان را فوت ناحق دانسته است ؟ عین فرمایش و کلیپ برای حفظ امانت،

دکتر مسعود مردانی، عضو ستاد ملی مقابله به همشهری‌آنلاین‌ گفت: ما نباید وقت را تلف می کردیم که تعداد زیادی از هموطنان به علت دسترسی نداشتن به واکسن کرونا فوت کنند ولی متاسفانه چنین اتفاقی رخ داد و عده ای به ناحق فوت کردند.
ببینید | یک اعتراف تلخ؛ برای واکسن وقت تلف شد و بسیاری به ناحق جان‌باختند | هشدار برای روزهایی که کرونا به صفر میل کرده است

حال بنده که از روز نخست پانودمی در ۵۰ مقاله نکات اصلاحی را عرض کردم که امروز هم عینا تک تک موارد بیان شده با مراجعه به اصل مقالات هنوز صادق هستند، با کنار گذاشتن این دو فرمایش از زالی و مردانی در کنار هم نمی دانم این دستاورد سترگی که فرمانده محترم کمیته مقابله با کرونا در تهران می فرمایند یعنی چه ؟
آیا این دستاورد سترگ، همان مرگ عده ای از ایرانیان به ناحق است ؟ جناب زالی، مگر اتفاقی بجز تزریق واکسن خارجی که باعث کنترل آن شد اتفاق دیگری در عرصه پزشکی کشور رخ داد؟ ای کاش حداقل جشن نمی گرفتید و تبریک این دستاورد سترگ را تبریک نمی فرمودید، ممکن است مردم یاد عزیزان از دست رفته به ناحق خود بیفتند و نفرینی بفرمایند. فاتحه مع الصلوات

یک نکته هم برای همه دست اندرکاران اگر واقعا بدنبال اصلاح امور هستیم، در هر وادی در امور کشور تا وقتی اشتباهات و مهمتر از آن مسئولیت اشتباهات خود را قبول نکنیم هیچ اتفاق میمونی در هیچ عرصه ای از امور در کشور رخ نخواهد داد.

* استاد نمونه کشور در مهندسی سازه، زلزله و مدیریت بحران، بنیانگذار مقاوم سازی و مدیریت بحران در ایران و موسس انجمن زبدگان شهر در کشور

کد خبر 1631909

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: گروه نخبگان ستاد ملی مقابله با کرونا دستاورد سترگ مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات بازسای و تعویض خط لوله چدنی آب شرب در خیابان علامه مجلسی انجام شد.

وی افزود: پس از اتمام عملیات، پرسازی و ایمن‌سازی محل نیز اجرا شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: پس از اصلاح نشست خیابان و آسفالت مسیر، خیابان باز خواهد شد.

کد خبر 749175

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • راهکار مدیریت منابع آبی استان‌های کم بارش چیست؟
  • با کمبود منابع آبی در استان‌های کم بارش چه کنیم؟