Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:45:40 GMT

ریزگردها ادارات خوزستان را به تعطیلی کشاند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۹۲۱۳

ریزگردها ادارات خوزستان را به تعطیلی کشاند

 محمدجواد اشرفی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان، این تصمیم را درپی تداوم شرایط آلودگی هوا و استقرار توده گرد و غبار با اندازه بالاتر از حدمجاز اتخاذ کرده است.

بر اساس این گزارش، کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای خوزستان، شب گذشته نیز مدارس و دانشگاه‌ها را به دلیل وقوع پدیده گرد و غبار در روز سه شنبه (امروز) تعطیل اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این مصوبه، همه امتحانات مدارس امروز برگزار نمی‌شود و زمان برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد؛ این کارگروه همچنین پیش از این ساعت آغاز به کار ادارات را با ۲ ساعت تاخیر اعلام کرده بود.

توده گرد و غبار با منشاء کانون‌های کشور عراق از عصر دوشنبه (دیروز) وارد خوزستان شده و در اغلب شهرستان‌ها به بیش از ۲۰ برابر حدمجاز رسید که بیشترین آن در حمیدیه و بندر امام با ۶۷ برابر حدمجاز بوده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان و اداره کل مدیریت بحران استانداری، دیروز با صدور اطلاعیه‌های سطح نارنجی، نسبت وقوع گرد و خاک با منشاء کشور عراق، ابتدا بر مناطق نیمه غربی، سپس مرکزی و سایر نقاط استان هشدار دادند.

بر اساس این اطلاعیه، پیش بینی شده است که پدیده گرد و خاک تا اوایل وقت چهارشنبه ادامه داشته باشد و باعث کاهش دید افقی و کیفیت هوا، افزایش غلظت آلاینده‌ها و احتمال آسیب به تاسیسات حساس به گرد و خاک ظود.

توصیه شده است که بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان از تردد غیر ضروری خودداری کنند.

پدیده گرد و غبار با منشاء کانون‌های عراق، در روز ۱۲ اردیبهشت و ادارات و مراکز آموزشی خوزستان را به تعطیلی کشاند.

برچسب‌ها گرد و غبار اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان آلودگی هوا خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرد و غبار اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان آلودگی هوا گرد و غبار اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان آلودگی هوا خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو یک‌نفر را به کام مرگ کشاند

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم، بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۰ آزاد راه حرم تا حرم، متاسفانه سه نفر مصدوم شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد.

 اورژانس ۱۱۵ قم سه دستگاه آمبولانس برای خدمات رسانی به مصدومان اعزام که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو یک‌نفر را به کام مرگ کشاند
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • اقدام پالایشگاه گاز هاشمی‌نژاد برای مقابله با ریزگردها
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان