Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:48:45 GMT

معابر پایتخت خلوت است/ سبقت و سرعت ممنوع

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۹۳۷۱

معابر پایتخت خلوت است/ سبقت و سرعت ممنوع

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید رنجبر در خصوص وضعیت ترافیک پایتخت در صبح سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ اظهار داشت: بار ترافیکی پایتخت امروز در تمام معابر اصلی و بزرگراهی روان، خلوت و در حال حرکت گزارش می‌شود.

وی گفت: تنها بار ترافیکی که قابل مشاهده است در مسیر غرب به شرق همت بعد از برج میلاد و بزرگراه زین الدین از شمس آباد می‌باشد و بقیه محورها دارای بار ترافیکی خلوتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رنجبر اضافه کرد: در روزهای خلوتی معابر مانند امروز ممکن است برخی رانندگان سرعت خودروی خود را بالا برده و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن و یا انجام حرکات نمایشی و لایی کشی بخواهند بهر ببرند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌گردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون با سرعت مقرره در سطح شهر تهران تردد نمائید.

کد خبر 5492005 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید رنجبر پلیس راهور ترافیک وضعیت معابر شهرداری تهران علیرضا زاکانی شورای شهر تهران آلودگی هوا حج تمتع سازمان حج و زیارت شهردار تهران شرکت کنترل کیفیت هوای تهران قوه قضاییه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران یوسف نوری بنیاد شهید و امور ایثارگران دستگیری قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

به گزارش مهر، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

دیگر خبرها

  • پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت