Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@16:13:21 GMT

2 دلیل رکود در بازار کهگیلویه و بویراحمد/متولی آموزش کیست؟

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۹۴۴۴

2 دلیل رکود در بازار کهگیلویه و بویراحمد/متولی آموزش کیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در همه سال‌های اخیر یکی از معضلات استان کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات، کمبود ها و نواقص بازار استان باز می‌گردد که علاوه بر قیمت های رنگارنگ در بازار آن هم به دلیل ضعف شدید نظارتی مشکل دیگر کیفیت بسیار پایین بسیاری از اقلام و کالاها در بازار استان است که موجب شده بیشتر خرید ها از بازار دیگر شهرها به خصوص شهرهای همجوار همچون اصفهان شیراز و کازرون و بهبهان صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وضعیت بازار استان موجب شده که ادارات دولتی هم خریدهای عمده خود را از بازار سایر نقاط کشور انجام دهند که سبب ضرر و زیان برای استان می‌شود چرا که پول استان کهگیلویه و بویراحمد در بازار سایر استان ها هزینه شده و این گونه شاهد رونق بیکاری در استان هستیم.

مغازه داران و فروشندگان که به خوبی توجیه نشده اند و از اصول فروشندگی چندان باخبر نیستند و شاید یکی از دلایل آن به عدم آموزش برمی گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یکی از دیدارهای مردمی خود که هر هفته برگزار می شود این موضوع را تذکر داد که باید خریدها از سطح بازار استان صورت گیرد و ادارات به جای خرید کالاها و اقلام از بازار سایر شهرها به بازار استان مراجعه کنند.

البته احمدزاده این توضیح را هم داد که از دلایل مهم موضوع به قیمت‌های بالا و اجناس بی کیفیت باز می‌گردد که لازم است تجدید نظر صورت گیرد و بازاریان توجیه شوند.

به گزارش فارس متاسفانه به دلیل جوان بودن فرهنگ شهرنشینی و کاسبی و فروشندگی، چنین مشکلاتی در سطح بازار استان به خصوص بازار یاسوج وجود دارد که لازم است در دوره جدید آموزش های لازم به بازاریان ارائه شود.

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد بازار استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد