Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@00:50:43 GMT

علیرضا دبیر: 70 درصد هزینه فدراسیون‌ها با ارز خارجی است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۹۸۴۴

رئیس فدراسیون کشتی گفت: بودجه ورزش احتیاج به افزایش 5 برابری دارد و نزدیک به 70 درصد هزینه فدراسیون‌ها با ارز خارجی است.

علیرضا دبیر حرف های جدیدی عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، جلسه اعضای فراکسیون راهبری مجلس شورای اسلامی با مسئولان وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی و بیش از 20 نفر از اعضای این کمیسیون از جمله قاضی زاده هاشمی نماینده مردم سرخس و فریمان، منادی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، و معاونت های مختلف این وزارتخانه برگزار شد، علیرضا دبیر بعنوان نماینده فدراسیون های ورزشی حضور داشت.

دبیر در این جلسه گفت:

از حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کمک های وزارت ورزش و جوانان قدردانی می کنم اما نکته مهم این است که ورزش رابطه ی مستقیمی با اقتصاد دارد و به هر اندازه که در ورزش سرمایه گذاری کنیم به همان اندازه در نتایج تیم های ما در میادین ورزشی تأثیر مستقیم دارد.

وی ادامه داد:

ما و تمامی فدراسیون های ورزشی نزدیک به 70 درصد از مخارجمان با ارز خارجی است. در واقع افزایش 15 تا 20 درصدی بودجه ورزش، پاسخگوی نیازهای ما نیست و این بودجه حداقل نیاز به افزایش 5 برابری دارد.

دبیر در ادامه صحبت های خود گفت:

یک نکته دیگر اینکه اکثر برنامه های فدراسیون های ورزشی اعم از اعزام به مسابقات تدارکاتی و بین المللی و حضور در رقابت های رسمی تا شهریورماه است  و اگر بودجه فدراسیون ها حداکثر تا تیرماه داده شود می توانند برگزاری اردو ها و اعزام تیم ها به مسابقات برون مرزی را به صورت بهتری انجام دهند.

وی اظهار داشت:

مورد دیگر در مورد شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی است، چراکه فدراسیون ها بابت اماکن خودشان و خیلی از اماکن های کوچکشان در سراسر کشور باید اجاره پرداخت کنند و مربیان به جای اینکه در باشگاه های خود شاگرد تربیت کنند به دنبال فراهم کردن هزینه اجاره هستند. در مورد شرکت توسعه قانونی در مجلس تصویب شد که اگر اصلاح شود دست وزارت ورزش و شرکت توسعه را برای کمک به فدراسیون ها در این زمینه باز می کند.

رئیس فدراسیون کشتی در پایان با بیان اینکه خرج کردن در ورزش هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است، تصریح کرد:

صحبت هایی را به نمایندگی از فدراسیون های ورزشی در این جلسه مطرح کردم اما در مورد کشتی، ورزش ملی و اول کشور باید بگویم که ما 112 قهرمان جهان و المپیک داریم که این عزیزان نزدیک به 300 مدال جهان و المپیک را برای ورزش کشور به ارمغان آورده اند. کشتی نگین ورزش ایران است و ما هرچقدر که به این ورزش رسیدگی کنیم نتایج آن را در رقابت های المپیک، جهانی و بین المللی می بینیم.

اخبار داغ 

رکنا برگشت سه علی کریمی مشهور در تاریخ فوتبال ایران؛ از جادوگر تا هافبک استقلال فرهاد مجیدی ششمین سرمربی قهرمان استقلال تفاوت عملکرد آشکار بارسلونای ژاوی در بازی های خارج از خانه و خانگی لالیگا وداع اشک‌بار لوییس سوارز با هواداران اتلتیکو مادرید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی ورزش و جوانان وزارت ورزش فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از واگذاری مالکیت 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس، شایعات زیادی در خصوص تغییرات مدیریتی در این 2 باشگاه شنیده می‌شود.

علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس، حتما قوانینی بر آن حاکم است، چه از حیث قوانینی که از سمت قانون تجارت و سازمان خصوصی سازی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تغییرات مدیران عامل سرخابی‌ها گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم از مدیران تا پایان فصل حمایت کنند. می‌توانند هر تصمیمی بخواهند بگیرند، وزارت ورزش و جوانان آمادگی مشورت را دارد و اگر کمکی بخواهند کمک می‌کند اما قطعا در انتخاب مدیران هر دو باشگاه هیچ دخالتی نخواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899790

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس