Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل نیکبخت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انجمن روابط عمومی ایران در سال ۶۹ با هدف شناساندن فعالیت ها و اقدامات علمی و راهبردی که ریشه در سیاست های تبلیغاتی و اطلاع رسانی اسلامی - ایرانی کل کشور دارد، تاسیس شد.

وی گفت: امروزه با توسعه شبکه های اجتماعی مجازی و در میان انبوه رسانه ها و اطلاعات متنوع رساندن پیام دستگاه های اجرای و شرکت ها کار بسیار سختی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکبخت افزود: بی تردید باید از افرادی توانمند با ضریب هوشی بالا در منطق هیجان و درک فضایی خوب در روابط عمومی ها بهره برد.

رییس نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در خراسان شمالی اظهار داشت: امروزه از روابط عمومی به عنوان هنر هشتم یاد می شود زیرا وظیفه بسیار سنگینی بر دوش دارد و باید پل ارتباطی  مردم- رسانه ها و حاکمیت باشند.

نیکبخت افزود: مدیرانی که از افراد توانمند و متخصصی در روابط عمومی دستگاه ها بهره می برند کارنامه موفق تری دارند زیرا این افراد چشم بینا و گوش شنوا و صادق سازمان ها در تمامی سطوح هستند و بهترین مشاوره ها را می توانند ارائه کنند.

وی گفت: درصددیم تا بزودی با برگزاری همایشی از مدیرانی که بیشترین و سازنده ترین تعاملات را با روابط عمومی دستگاه متبوع دارند قدردانی کنیم.

برچسب‌ها بجنورد روز ارتباطات و روابط عمومی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد روز ارتباطات و روابط عمومی خراسان شمالی بجنورد روز ارتباطات و روابط عمومی خراسان شمالی روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد

 سیدمحمد دریجانی رئیس انجمن پزشکان عمومی استان یزد ضمن گرامیداشت مقام معلم مهم و اثرگذار در جامعه اظهار کرد: در راستای قدردانی پزشکان عمومی از معلمان یزدی در هیئت مدیره انجمن پزشکان عمومی استان یزد مصوب شد که پزشکان عمومی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه مصادف با روز معلم، به صورت رایگان این قشر فرهنگی جامعه را ویزیت کنند.

وی افزود: معلمان بازنشسته و معلمان شاغل با مراجعه به مطب‌های منتخب برای این برنامه به صورت رایگان ویزیت خواهند شد که در ابتدای امر در محل مطب‌ها این امکان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس انجمن پزشکان عمومی استان یزد با اشاره به تعداد مراکز منتخب در این طرح در سطح استان یزد بیان کرد: در راستای درمان و مشاوره پزشکی، ۱۰۰ مرکز با حداقل ۱۰۰ پزشک عمومی در چهارشنبه هفته جاری در خدمت معلمان و پیشکسوتان فرهنگی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسئولان ایران
  • ۴۰ درصد افراد نابارور بچه دار می‌شوند
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسوولان ایران
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد