Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر مرکز مدیریت بحران و کنترل حوادث شهرستان کاشان ضمن تاکید بر لزوم حضور گروه‌های حساس در منازل گفت: گروه‌های آسیب‌پذیر در کاشان از تردد در فضای باز خودداری کنند. - اخبار استانها -

جواد مزروعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درکاشان، اظهار داشت: با توجه به شرایط ناسالم آلودگی هوا و گرد و غبار در شهرستان کاشان و قرارگرفتن در شرایط ناسالم طبق قانون هوای پاک لازم است گروه‌های آسیب‌پذیر شهرستان کاشان به ویژه کودکان، بیماران قبلی و تنفسی و زنان باردار از تردد در فضای باز خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به شرایط فعلی شهرستان کاشان لازم است دستگاه‌های عمل کننده شامل دانشگاه علوم پزشکی، حفاظت محیط زیست و هواشناسی نسبت به انجام وظایف محوله و پاسخ به شرایط اضطراری اقدام کنند.

مدیر مرکز مدیریت بحران و کنترل حوادث شهرستان کاشان تاکید کرد: از عموم شهروندان تقاضا می‌شود ضمن رعایت دستور‌العمل‌های ابلاغی اقدامات پیشگیرانه شامل استفاده از ماسک و اصول بهداشتی را رعایت کرده و از فعالیت در فضای بازخودداری کرده و در راستای سلامت اجتماعی اقدام کنند.

گرد و خاک شدید، ادارات و مراکز آموزشی 60 درصد نقاط استان بوشهر را تعطیل کردموج گرد و خاک سنگین و غلیظ از ساعتی پیش شهرستان‌های دشت آزادگان را فراگرفت/ خوزستان زیر چتری از خاکاعلام وضعیت نارنجی در خوزستان/ توده گرد و خاک عراقی وارد منطقه می‌شود

وی ضمن اشاره به پیش‌بینی هواشناسی نسیت به بروز پدیده گرد و خاک و وزش باد گفت: لازم است تا گلخانه‌داران نسبت به استحکام‌سازی سازه‌های موقت خود اقدام کنند تا شاهد بردز خسارت ناشی از مخاطرات جوی نباشیم.

انتهای پیام/801 /ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان کاشان گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حیوانات وحشی به گوسفندان در کاشان

مدیر مرکز مدیریت بحران کاشان از حمله حیوانات وحشی به گوسفندان در روستای سادیان خبر داد و گفت: ۸۰ راس دام سبک تلف شد. - اخبار استانها -

هادی کاشانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به حمله گرگ به گوسفندان در روستای سادیان، اظهار داشت: این اقدام طی دو مرحله انجام شد و 80 راس دام سبک مورد حمله حیوانات وحشی قرار گرفتند.

وی ضمن اشاره به اعزام اکیپ عملیاتی شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان به روستای سادیان افزود: اکیپ‌ اعزامی به روستای سادیان از توابع شهرستان کاشان با هماهنگی مدیریت بحران اقدامات پیشگیرانه مانند واکسیناسیون، دفن بهداشتی و قرنطینه دام‌های موجود اقدام شد.

مدیر مرکز مدیریت بحران شهرستان کاشان ضمن اشاره به ارائه آموزش‌های لازم به دامداران توسط محیط زیست ابراز داشت: مقرر شد محیط زیست با همکاری محیط بانان و عوامل بومی نسبت به رفع خطر و زنده‌گیری اقدام کنند.

وی ضمن اشاره به علت وقوع این حادثه در روستای سادیان گفت: کمبود منابع آب و فقر پوشش گیاهی در منطقه حفاظت شده قمصر برزک علت وقوع چنین حادثه‌ای است چراکه حیوانات وحشی به دلیل این کمبودها به مناطق شهری و روستایی ورود می‌کنند.

6 نفر بر اثر حمله گرگ در اردستان مصدوم شدند

کاشانی‌نژاد با بیان اینکه لازم است دستگاه‌های متولی تمهیدات لازم را بیندیشند، تصریح کرد: اداره محیط زیست و منابع طبیعی شهرستان کاشان باید تمهیدات لازم را باید بیندیشند تا در این زمینه شاهد ووقوع چنین حوادثی نباشیم.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • از تردد غیرضرور در نزدیکی کلونی‌های پرندگان تالاب انزلی خودداری کنید
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • حمله حیوانات وحشی به گوسفندان در کاشان
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی در هرمزگان
  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس