Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:09:59 GMT

قیمت مرغ در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۰۲۸۵

قیمت مرغ در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت

سام مردانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه نیاز روزانه مرغ در استان بین ۶۰ تا ۸۰ تن است، اظهار کرد: در زمان‌های متلاطم نیاز روزانه افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه کمبود مرغی در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، تصریح کرد: روزانه بیش از نیاز مردم در استان کشتار انجام می‌شود که مازاد کشتار منجمد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تولیدات دامی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای امروز ۸۹ تن مرغ آماده کشتار است که در صورت نیاز بازار به کشتارگاه تحویل داده خواهد شد.

مردانی با بیان اینکه قیمت مرغ مصوب ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است، گفت: طی چند روز اخیر مرغ در چهارمحال و بختیاری به قیمت ۴۵ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رسیده است.

وی به افزایش میزان جوجه ریزی اشاره کرد و افزود: در فروردین امسال ۳۵ درصد جوجه ریزی نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

معاون تولیدات دامی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه تا کنون بیش از یک میلیون قطعه جوجه ریزی انجام گرفته است.

کد خبر 5492120

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری قیمت مرغ گوشت مرغ جوجه ریزی بوشهر کرمانشاه هدفمندی یارانه ها احتکار کالاهای اساسی ویروس کرونا آمار کرونا تنظیم بازار خطبه های نماز جمعه گرد و غبار آلودگی هوا مشهد خراسان رضوی ایلام چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است

منصور پوریان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بنابر گزارش مرکز آمار، جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راس برآورد شده که ۱۸ میلیون راس آن آماده کشتار است، درحالیکه سال های گذشته ۷ تا ۷.۵ میلیون راس بود.

 به گفته او، با توجه به حجم بالای واردات و افزایش جمعیت دامی تولید داخل، قیمت روند کاهشی به خود گرفته است.

پوریان متوسط قیمت هر کیلو دام زنده را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و افزود: قیمت کنونی هرکیلو لاشه گوساله و گوسفند ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

رئیس شورای تامین کنندگان دام ادامه داد: طی ماه‌های اخیر با افزایش جمعیت دامی و رشد توزیع دام زنده در مراکز عرضه، قیمت گوشت قرمز روند کاهشی به خود می گیرد که می تواند با گوشت وارداتی قابل رقابت باشد.

به گفته او، با توجه به افزایش جمعیت دام زنده کشور نسبت به سال گذشته و گرم شدن هوا نگهداری جمعیت دامی مازاد داخلی برای دامداران و دامپروران نگران کننده شده است.

پوریان گفت: با توجه به اشباع بازار، رایزنی‌هایی با وزارت جهاد کشاورزی در راستای خرید حمایتی دام‌توسط پشتیبانی لمور دام و صادرات دام در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ به بازار‌های هدف
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس