Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دشمن با فتنه‌انگیزی به دنبال تغییر الگوهای رفتاری و تضعیف گفتمان مقاومت است و می‌خواهند فضا را تاریک کنند.

به گزارش ایران آنلاین،حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری تشریح برنامه‌های کنگره بزرگداشت شهدای روحانی گفت: روحانیون و خبرنگاران در یک میدان جهاد مشترک هستند و همانطور که جهاد تعطیلی ندارد و محدود به قتال نیست، مومن هم همواره با زبان و قلمش جهاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باور داریم که جهاد عرصه‌های مختلفی دارد، افزود: روحانیون و خبرنگاران، جهادگران عرصه تبیین هستند و امروز این عرصه به دلایل مختلف مقدم با سایر جهادها است.

نماینده ولی فقیه در سپاه جهاد تبین را همان جهاد اکبر برشمرد و گفت: دشمن شکست خورده در تمامی عرصه‌ها امروز با تحریف، فریب و شبهه افکنی به جنگ باورهای جامعه ما آمده و جهادگرانی که در این عرصه می‌توانند ایستادگی کنند خبرنگاران و روحانیون هستند که می‌توانند دشمن را عقب بزنند.

حاجی صادقی اطلاع‌رسانی درست و به موقع را یک بعد جهاد تبیین دانست و خاطرنشان کرد: دشمن با فتنه‌انگیزی به دنبال تغییر الگوهای رفتاری و تضعیف گفتمان مقاومت است و می‌خواهند فضا را تاریک کنند و ما امروز بیشترین حرکت را باید در عرصه تبیین داشته باشیم.


انتهای پیام/

 


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه که صبح امروز برگزار شد گفت: تولیدات کارگران عزیز ما علی رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها برای کشور نقش آفرین است.

وی‌افزود: همان طور که رهبری بر آن تاکید فرمودند، تلاش‌ها و اقدامات کارگران ما باید امید آفرین باشد و همان طور که در شعار امروز این جشنواره آمده است، «ما پای کار ایران هستیم» و این شعار نشان از روحیه جهادی و ارزشمند کارگران، مدیران و کارفرمایان ماست.

رئیس جمهور اظهار کرد: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند و تلاش و فعالیت‌های کارگران ایرانی به عنوان محور همه تلاش‌ها در عرصه تولید محسوب می شود و نقش کارگران در آن بی بدیل است، لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد.

در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است
  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است