Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایستگاه مرکز اورژانس تهران همزمان با هفته خوابگاه‌ها در مجتمع کوی دانشگاه تهران مستقر شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل دانشگاه تهران، استقرار عوامل اورژانس تهران در مجتمع کوی دانشگاه تهران در پی انعقاد تفاهم‌نامه بین دکتر علیرضا وجهی، معاون دانشگاه و رئیس سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه تهران با دکتر یحیی صالح طبری، رئیس مرکز اورژانس تهران، صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قریب به ۸ هزار دانشجو در خوابگاه‌های کوی پسران، کوی فاطمیه و کوی چمران دانشگاه تهران ساکن هستند و با استقرار ایستگاه ثابت اورژانس تهران در مجتمع کوی دانشگاه، دانشجویان ساکن این مجموعه‌های خوابگاهی در کوتاه‌ترین زمان ممکن از خدمات اورژانس بهره‌مند می‌شوند.

در پی انعقاد تفاهم‌نامه بین معاونت دانشجویی دانشگاه تهران و مرکز اورژانس تهران، عوامل انسانی و خودرویی مرکز اورژانس تهران به صورت شبانه‌روزی در کوی دانشگاه تهران مستقر می‌شوند.

تفاهم‌نامه بین دانشگاه تهران و مرکز اورژانس تهران در روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ منعقد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تهران کوی دانشگاه تهران معاونت دانشجویی دانشگاه تهران استقرار اورژانس مجتمع کوی دانشگاه مرکز اورژانس تهران کوی دانشگاه تهران اورژانس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088680

دیگر خبرها

  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز