Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع محلی از بازداشت بیش از ۶۰ فلسطینی در مناطق مختلف قدس و کرانه باختری از جمله یکی از رهبران جهاد اسلامی توسط نظامیان صهیونیست خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی صبح امروز سه شنبه با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی بیش از 60 فلسطینی را بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان بازداشت شدگان توسط نظامیان صهیونیست «بسام ابوعکر» اسیر آزادشده فلسطینی و از رهبران جنبش جهاد اسلامی نیز دیده می شود. نظامیان رژیم اشغالگر با یورش به منزل وی پسرش بلال را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده و اقدام به خرابکاری در منزل این اسیر آزادشده فلسطینی کرده و سپس او را به مقصد نامعلومی بردند.

این رهبر جهاد اسلامی نزدیک به 22 سال از عمر خود را در چندین دوره در زندان‌های رژیم اشغالگر گذرانده بود و از اولین اسرایی بود که طولانی ترین مدت بازداشت اداری را سپری کرد و به کمپین اعتصاب غذا علیه سیاست بازداشت اداری در زندان‌های رژیم صهیونیستی پیوست.

 بسام ابوعکر دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته سیاست و روابط بین الملل و متخصص در امور رژیم صهیونیستی و منطقه است.

تیراندازی نظامیان صهیونیست به جوان فلسطینی در کرانه باختریشهادت یک آزاده فلسطینی/ زخمی شدن بیش از 70 فلسطینی در قدس اشغالی

از سوی دیگر، دیشب در پی حمله نظامیان اشغالگر اسرائیلی به تشییع کنندگان پیکر شهید ولید الشریف جوان 23 ساله فلسطینی، درگیری شدیدی بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها به وقوع پیوست.

هلال احمر فلسطین دوشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که 71 نفر از فلسطینیان در حمله نظامیان اسرائیلی به شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهید ولید الشریف در قدس اشغالی زخمی شدند.

در این بیانیه آمده که این 66 نفر بر اثر شلیک گلوله پلاستیکی و خفگی با گاز اشک آور نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مجروح شدند.

این در حالی است که پیشتر گروه‌های مقاومت فلسطین به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در کرانه باختری واکنش نشان دادند. گروه‌های مقاومت فلسطین در این خصوص گفتند: «مقاومت فراگیر» تنها گزینه بازدارنده در برابر دشمن صهیونیستی است.

این گروه‌ها همچنین افزودند: ما معتقدیم که مقاومت مسلحانه تنها گزینه‌ای است که رژیم صهیونیستی را از تداوم ارتکاب جنایت‌هایش علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی باز می‌دارد و هرگز از این گزینه دست نمی‌کشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین نظامیان صهیونیست رژیم صهیونیستی کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری

وزارت بهداشت فلسطین از افزایش تعداد شهدای کرانه باختری از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تعداد شهدای کرانه باختری از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۴۹۱ تن افزایش یافته است.

در همین رابطه، نیروهای رژیم اشغالگر ۲۰ فلسطینی ازجمله یک زن، کودکان و اسرای آزادشده را بازداشت کردند؛ بدین ترتیب شمار اسرای بازداشت شده از هفتم اکتبر به ۸۴۸۰ تن رسیده است.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی هم شاهد عملیات‌های ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است.

در حالی که جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه وارد دویست و چهارمین روز خود شده است، حملات این رژیم به شهر رفح و سایر مناطق غزه نیز ادامه دارد.

پیشتر وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب چهار کشتار در غزه شد که ۳۲ شهید و ۶۹ زخمی برجای گذاشت. تعداد قربانیان جنگ غزه از هفت اکتبر تاکنون به ۳۴ هزار و ۳۸۸ شهید و ۷۷ هزار و ۴۳۷ زخمی رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 388 و شهدای کرانه باختری به 491 شهید رسید
  • بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی