Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@19:36:53 GMT

پیام وزیر کشور به مناسبت روز روابط عمومی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۱۶۹۱

پیام وزیر کشور به مناسبت روز روابط عمومی

وزیر کشور در پیامی با گرامیداشت روز روابط عمومی، مسئولیت این مجموعه در دستگاه‌های اجرایی را در عرصه روشنگری و تحقق فریضه جهاد تبیین، مهم و اثرگذار دانست.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن پیام وزیر کشور به مناسبت روز روابط عمومی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

۲۷ اردیبهشت که در تقویم کشور به روز روابط عمومی نام گذاری شده است، فرصتی مغتنم برای قدردانی و ارج نهادن به فعالیت آنهایی است که با عشق، تعهد و تخصص، در تبیین ارزش های انقلاب اسلامی پا در عرصه جنگ روایت ها گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئولیت روابط عمومی که مطابق با اندیشه های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نقشی انکارناپذیر در انتقال دقیق و صادقانه رویکردها، دستاوردها و اهداف سازمانی دارد، بیش از هر زمان دیگری خطیر شده است چرا که باید با تلفیق اطلاعات، تجربه، مهارت، دانش و فنون روز و با شناختی دو سویه از جامعه و دستگاه ها، آیینه ای تمام نما و پل ارتباطی میان این دو باشد.
شفاف سازی عملکردها به ویژه در حوزه های اقتصادی و تصمیم هایی که به طور مستقیم بر زندگی مردم اثر دارد، دیگر مسئولیت و نقش مهم و اثرگذار روابط عمومی است که علاوه بر همراه سازی مردم برای بهبود شرایط، در روند توسعه کشور و همچنین تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین"، اثرات مثبت و بی بدیلی خواهد داشت.
روابط عمومی باید مشاوری امین، اتاق فکر و تحلیلگری دوراندیش برای مدیران باشد و انتظارات و مطالبات مردم را در کوتاهترین زمان منعکس سازد تا اختلالات، مشکلات و کاستی های حوزه  اجرا به سرعت مشخص و برای برطرف شدن آن اقدام شود.
این نهاد، با تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی سریع، دقیق و صحیح به مردم، سرمایه های اجتماعی را برای پیشبرد اهداف کلان کشور پدید می آورد که اساس فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را در فریضه جهاد تبیین تشکیل می دهد.
اعتماد سازی و اطمینان بخشی به مردم، مقابله با ماشین تحریف و تخریب بدخواهان نظام، امیدآفرینی، تسلط به ابزارهای نوین، پرهیز از افراط و تفریط و تقویت جایگاه واقعی به عنوان سخنگوی صادق، آن هم در زمانه ای که فضای مجازی کار را برای مدیران روابط عمومی سخت کرده است، گویای شرایط ویژه این نهاد در دوره جدید برای پویایی، تلاش خستگی ناپذیر شبانه روزی و خروج از رخوت و سکون است.
حضور جهادگرانه در عرصه تبیین و اقناع افکار عمومی در مقاطع حساس کشور همچون اصلاحات بزرگ اقتصادی که دولت سیزدهم در مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها انجام داد، ضرورتی است که امید داریم با تلاش و کوشش این مجموعه گرانقدر در دستگاه های اجرایی، سازمان ها و نهادها، شاهد تحقق بیش از پیش اهداف دولت باشیم.
والسلام علیکم
احمد وحیدی
وزیر کشور»

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: روز روابط عمومی پیام وزیر کشور روز روابط عمومی انقلاب اسلامی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۱۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری گفت: شاخص‌ترین برنامه هفته کار و کارگر در استان یادواره شهدای کارگری است که سه شنبه این هفته (۱۱ اردیبهشت) با حضور اقشار مردم و مسوولان ملی و استانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدای کارگر و معرفی شهدای شاخص استان و کشور، عیادت از بیماران بستری و کارگران آسیب دیده در بیمارستان تامین اجتماعی امام حسین (ع) استان، رزمایش شیفت ایثار با هدف توزیع بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه، اعزام گروه‌های جهادی سفیران تولید به مدارس و برنامه راهیان پیشرفت توسط خواهران بسیجی از دیگر برنامه‌های برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته کار و کارگر در استان زنجان است.

مدیرکل تعاون، کار و تعاون استان زنجان گفت: هفته کارگر، فرصت مناسبی است برای تجلیل از کسانی که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان، تجسمی از اراده و همت است.

وی افزود: کارگران با اراده‌ای پولادین خود در حرکت چرخ‌های اقتصاد کشور و در اعتلای نام ایران گام بر می‌دارند و عاشقانه تلاش می‌کنند تا شعار جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان راهبرد اقتصادی سال جاری محقق شود.

جعفری گفت:بخشی از اقتصاد استان زنجان نیز به عنوان یک استان صنعتی و کشاورزی به دست توانمند کارگران مدیریت می‌شود که امیدواریم با برنامه‌های این هفته بتوانیم برای قدردانی از زحمات آنها و اعتلای نام کارگر در جامعه گام برداریم.

برابر تقویم رسمی کشور از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هرسال به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است