Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونای این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ عبدالله دیدبان در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اظهارداشت: در بیست و چهارساعت گذشته 22 نفر از شهروندان با ایتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید 19 برای چندمین روز متوالی در استان به صفر رسید به نحوی که در 24 ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا گزارش و ثبت نشده است

وی بیان کرد: در این مدت موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان 3 نفر و بیماران بدحال نیز  5 نفر گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: در حال حاضر تعداد افراد بستری در استان به 63  نفر رسیده و تاکنون 11 نفر نیز با تلاش کادر درمانی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

دیدبان گفت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 50 هزار و 809 نفر در بیمارستانها بستری شدند و تعداد فوتی ها نیز دو هزار و 885 نفر بوده است.

وی بیان کرد: همچنین موارد قطعی ابتلا به کرونا 143 هزار و 119 نفر و موارد محتمل و مشکوک نیز 24 هزار و 711 نفر ثبت شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اظهارداشت: با تلاش کادر درمانی تاکنون 41 هزار و 564 نفر از بیمارستانهای استان ترخیص شده اند.

۴۱ درصد مردم استان سه نوبت واکسینه شدند

وی گفت: در حال حاضر 96.22 درصد گروه سنی بالای 12 سال در نوبت اول و 89.19 درصد نوبت دوم و 42.51 درصد نیز هر سه نوبت واکسن خود را تزریق کرده اند.

دیدبان تصریح کرد: همچنین 18.91 درصد جمعیت 5 تا 12 سال استان نوبت اول و 8.57 درصد نوبت دوم واکسن خود را تزریق کرده اند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علوم پزشکی قزوین استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ احسان مومنی گفت:در سال گذشته ۴۱ درصد از تصادفات منجر به فوت در شهر تهران مربوط به عابران پیاده، ۴۶ درصد از تصادفات منجر به فوت به رانندگان موتورسیکلت و ۱۳ درصد از تصادفات منجر به فوت به راننده و سرنشین خودرو بوده است. 

وی ادامه داد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات از سوی راکبین موتورسیکلت شاهد کاهش تصادفات در شهر تهران باشیم. 

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: در ۶۰ درصد از تصادفات موتورسیکلت سواران خود راکب مقصر در حادثه بوده است.

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور۱۴۰۳ اعلام شد
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • «غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور اعلام شد