Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های اسبق «مهدی مهدوی‌کیا» و «علی دایی» برای حضور در فصل بعد بوندسلیگا باید ۲ دیدار پلی‌آف را با یکدیگر به انجام برسانند.

به گزارش ایران اکونومیست، مسابقات باشگاهی در فوتبالِ آلمان و در ۲ سطح اصلی به پایان رسید و حالا باید منتظر برگزاری مسابقه پلی‌آف باشیم. در بوندسلیگا یک تیم فوتبال بایرن‌مونیخ موفق شد مانند ۹ فصل قبلی عنوان قهرمانی را به دست آورده و بالاتر از دورتموند در رده نخست بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های دورتموند، بایرلورکوزن و لایپزیش نیز سهمیه‌های لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردند. لورکوزن در این فصل سردار آزمون، ستاره ایرانی و ملی‌پوش را از زنیت خریداری کرد تا حالا عملکرد این تیم بیش از پیش برای فوتبال‌دوستان ایرانی اهمیت داشته باشد.

۲ تیم یونیون برلین و فرایبورگ در این فصل نمایش درخشانی داشتند و موفق شدند سهمیه‌های لیگ اروپا را مال خود کنند. کرشتین و فیشر تیم‌های دردسرسازی را روانه مسابقات این فصل کردند و نهایتا مزد این نمایش خوب را گرفتند. کلن نیز با قرار گرفتن در جایگاه هفتم به لیگ کنفرانس رفت.

در پایین جدول تیم فوتبال گروترفورث مطابق انتظار به بوندسلیگا ۲ برگشت تا حضور مستمری در سطح اول نداشته باشد. آرمینیا بیله‌فلد نیز با ۲۸ امتیاز در رده هفدهم قرار گرفت و دیگر تیم سقوط کننده نام گرفت.

برای رتبه شانزدهمی اما رقابت حساسی بین اشتوتگارت و هرتابرلین به وجود آمد. اشتوتگارت با گل دقیقه ۹۲ بازیکن ژاپنی خود واتارو اندو با نتیجه ۲ بر یک از سد میهمانش کلن گذشت تا ۳۳ امتیازی شود. هرتابرلین نیز با گل دقیقه ۸۴ یوسوفا موکوکو، گل دوم را از دورتموند دریافت کرد تا با نتیجه ۲ بر یک بازنده شود و در امتیاز ۳۳ باقی بماند. و این ۲ گلی که به آنها پرداختیم نهایتا به نجات لحظه آخری اشتوتگارت منتج شد. هرتا باید به بازی پلی‌آف برود و شانس خود را برای بقا در آن مسابقه امتحان کند.

در بوندسلیگا ۲، تیم‌های شالکه و وردربرمن نتوانستند بیش از یک فصل از سطح اول دور بمانند و به ترتیب با ۶۵ و ۶۳ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند تا فصل بعد در بوندسلیگای یک حاضر باشند. برای قرار گرفتن در رده سوم هم تیم هامبورگ موفق شد با تفاضل گل بهتر نسبت به دارمشتات در جایگاه سوم بایستد و راهی پلی‌آف شود.

هامبورگ، قدیمی‌ترین تیم فوتبال آلمان است که در سال ۲۰۱۸ سقوط کرد و هنوز نتوانسته به جایگاه اصلی خود برگردد. آنها باید به ترتیب در روزهای پنجشنبه و دوشنبه به مصاف تیم شانزدهم بوندسلیگا یک یعنی هرتابرلین بروند و برای صعود بجنگند. مهدی مهدوی‌کیا، معروف‌ترین بازیکن ایرانی هامبورگ بوده و علی دایی، ستاره اسبق هرتابرلین به حساب می‌آید.

تیم فوتبال دینامودرسدن نیز که فریدون زندی را به عنوان کمک مربی در اختیار دارد در رتبه شانزدهم بوندسلیگا ۲ قرار گرفت و باید برای بقا در این سطح، مسابقه پلی‌آف را به انجام برساند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: لیگ اروپا ، فریدون زندی ، هرتابرلین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیگ اروپا فریدون زندی هرتابرلین تیم فوتبال پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۲۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات

به گزارش ورزش سه، در ادامه هفته بیست و یکم لیگ امارات یک بازی برگزار شد که در این بازی دو تیم الامارات و الوحده به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
احمد نوراللهی در ترکیب اصلی الوحده و آندرس اینیستا در ترکیب اصلی الامارات به میدان رفتند که تقابل این دو بازیکن در نهایت برنده نداشت تا الوحده با توجه به اینکه در سه بازی اخیر خود دو شکست و یک تساوی را کسب کرده در وضعیت خطرناکی قرار گرفته است.
احمد نوراللهی در بازی امشب تیمش ۶۲ لمس توپ و آمار ۸۹ درصد پاس صحیح را به جا گذاشت و حتی یک مرتبه اقدام به شوت‌زنی کرد که شلیکش به تیرک دروازه برخورد کرد اما به گل تبدیل نشد تا بدین ترتیب نوراللهی در شب تساوی تیمش، از بهترین بازیکنان الوحده باشد.

البته در نهایت هم آندریاس اینیستا به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد که البته از نگاه آماری هم وضعیت خوبی داشت و با عملکردش در میانه زمین، نمره ۸ گرفت که بالاترین نمره اینیستا در این فصل بوده است.
او پس از روزهای خوبی که با در اواسط فصل داشت، در هفته‌های آخر دچار تزلزل شده و به نظر می‌رسد این افت با نتایج الوحده رابطه مستقیم دارد که آنها اکنون از رتبه‌های بالایی به کلی فاصله گرفتند.

دیگر خبرها

  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!
  • پاکسازی پارک جنگلی النگدره و ناهار خوران گرگان به همت طبیعت دوستان
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی