Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی علی اکبر زاده در دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ایجاد مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کیش در فضایی غیر از فضای مدرسه برای پرورش استعداد ها و شکوفا شدن خلاقیت های آنها از اهداف اصلی ما است.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشنواره های بین المللی و زمینه های مختلف صاحب امتیاز حدود یک هزار و 33 مرکز ثابت، پستی و موقتی است که در سراسر ایران فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبرزاده با بیان اینکه از ابتدای فعالیت کانون تا کنون حدود سه هزار عنوان کتاب برای  کودکان و نوجوانان تولید و منتشر شده است یادآور شد: بیش از 4 هزار قطعه فیلم و انیمیشن در این کانون ساخته و ارائه شده و سالانه تعداد چشمگیری از آثار برای شرکت در جشنواره های خارجی به دیگر کشور ها ارسال می شود.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تولید و نظارت بر واردات اسباب بازی را از دیگر فعالیت های کانون طبق قوانین شورای نظارت بر اسباب بازی ها مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد و گفت: کانون سعی دارد کودگان را دغدغه مند پرورش دهد و تمام آموزه های زندگی را در قالب پیوست های فرهنگی برگرفته از زندگی اسلامی با آنها ارائه کند.

نقش مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اجرای ابر پروژه های فرهنگی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این دیدار با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می تواند نقش مهمی در اجرای ابر پروژه های فرهنگی ایفا کند افزود: هم اکنون حدود 9 هزار و 700 دانش آموز این جزیره در مدارس مشغول تحصیل هستند از این رو باید مشکلات موجود در علوم انسانی و مغزی شناسایی و بر طرف شود.

مهدی کشاورز افزود: جزیره کیش در حوزه فرهنگ نیازمند به اجرای ابر پروژه ای فرهنگی است و این مهم باید عملیاتی شود و  در راستای اجرای فرامین رهبری معظم انقلاب و بهره مندی از فضاهای موجود و ظرفیت فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی در جزیره کیش، باید نسبت به  تولید محتوا اقدام کرد.

وی اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه های پیشگیری و بر طرف کردن مشکلات پیش رو  نقش بسزایی ایفا می کند، بنابراین با تدوین یک برنامه مشترک و اثرگذار و اجرای طرح های کوتاه مدت و بلند مدت؛ چالش ها را به حداقل خواهیم رساند.

برچسب‌ها کیش کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان مهدی علی اکبرزاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان جزیره کیش کیش کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان مهدی علی اکبرزاده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سازمان منطقه آزاد کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است

به گزارش قدس خراسان،انسیه خزعلی روز جمعه در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش‌آموز در مشهد افزود: دشمن درحال ترویج معضل بی‌هویتی در بین جامعه است و برای مقابله با آن، رئیس جمهور کشورمان، جنبش تعهد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.
وی ادامه داد: طی دوره‌ای در مدارس فقط به آموزش پرداخته شد اما باید بدانیم پرورش و تزکیه بر آموزش مقدم است و برگزاری دوره ارتقای مهارت‌های والدین برای بیدارسازی آن‌ها در قبال خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تأکید بر این که باید به پرورش توجه شود و تلاش می‌کنیم که این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم از شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.
خزعلی افزود: در این قرارگاه‌ها باید راهکارهای تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه شود تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه شود و ما هم از این روش پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.
وی اضافه کرد: پس از ۶ ماه به بهترین افرادی که در استان و شهر خود فعالیت مؤثری در این زمینه داشته باشند، مجوز داده می‌شود که کار را به صورت مستمر ادامه دهند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی