Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مسائلی که به زعم دوستداران پرسپولیس منجر به دور افتادن این تیم از جام و نتایج ضعیف اخیر شد بحث مشکلات مالی بود. یحیی گل‌محمدی و دستیارانش همواره درباره این کمبود صحبت کردند و گل‌محمدی صراحتاً اعلام کرد پرسپولیس در جدول دریافتی‌ها با اختلاف قعرنشین جدول لیگ برتر است.

جالب اینکه حمید مطهری در نشست خبری بعد از بازی سپاهان هم به این مسأله اشاره غیرمستقیم داشت و حتی گفته شد یحیی در جلسه دو روز قبل با درویش باز هم درباره مسائل مالی صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که بازیکنان با نتایج ضعیف اخیر فعلاً جرأت نمی‌کنند تا حرف پول را پیش بکشند اما دنبال مطالبات خود هستند و بقیه مطالبات‌شان را از کادر فنی پیگیری می‌کنند. بازیکنان پرسپولیس تا اینجای فصل بین ۵۵ تا ۶۰ درصد مبالغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند در حالی که شاید تا الان باید ۹۰ درصد دریافتی داشتند اما مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌گویند هر فصل شرایط همین طور بوده و این چیزی نیست که از نظر بازیکنان عجیب و غریب باشد.

به گفته مسئولان باشگاه پرسپولیس، بازیکنان فصل قبل در همین مقطع هم چیزی حدود ۶۲ درصد دریافتی داشتند و کمتر از ۷ درصد نسبت به این فصل دریافتی داشتند.

در عین حال گفته می‌شود بازیکنان استقلال که قهرمان شده‌اند هم فقط ۱۰ درصد بیشتر از پرسپولیسی‌ها دریافتی داشته‌اند و اینکه عدم پرداخت بموقع مطالبات باعث از دست دادن قهرمانی شده توجیه خوبی نیست.

بیشتر بخوانید:

دو ملی‌پوش گزینه‌های جدید پرسپولیس دروازه‌بان رئال‌مادرید هم در پرسپولیس افت می‌کرد! افتضاحی بزرگ در پرسپولیس/عکس

258 258

کد خبر 1632064

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم

به گزارش همشهری آنلاین مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آنها خواهد بود. ما با افتخار کارهای کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم اما این بانک پرسپولیسی شده است.

کد خبر 847167 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!